søndag, marts 09, 2008

Halløjsa så er jeg på nettet igen...

Ja nu er der hul igennem igen. Det gik faktisk super hurtigt, kun et par dage så havde de ordnet det. Nu er jeg et mere medgørligt menneske igen, uhhh det huer mig ikke når jeg ikke kan komme på nettet.

Jeg har overlevet min første uge på hospitalet... Nu har jeg ikke fået lov til at lave så meget endnu, da det meste af ugen er gået med introduktion. Nu begynder det virkelige liv, med vagter resten af måneden. Ja men så kommer jeg ind i vagtarbejdet:O)

Nu begynder det at ligne et hjem. Vi er egentlig faldet meget godt til. Jacob er taget på skiferie i går, så jeg er helt alene hjemme (altså sammen med Simba)

Jeg havde jo en lille konkurrence på min blog og nu har jeg endelig trukket en vinder blandt de mange kommentarer... (min søster var lykkens gudinde)

...

....

Vinderen blev:

Pakken kommer afsted i løbet af ugen.
Vi trak også en lille ekstra vinder:

Så jeg sender også en lille ting til Solstad i Norge.
Kort, kort, kort, Kort, kort, kort, Kort, kort, kort, Kort, kort, kort, Kort, kort, kort
I dag har der været tid til at dimse lidt. Så jeg har fået lavet en masse kort:O)










Og så har jeg fået ny mobillos. Den gamle ville ikke rigtig mere:O)

Nu føler jeg mig helt højteknologisk

11 kommentarer:

piabau sagde ...

Wow en flok søde kort

netti sagde ...

Wow sikke en masse enormt lækre kort du har fået lavet! De er viiildt flotte.
Og sikke hyggeligt i har indrettet jer.

Mita`s hjørne sagde ...

Så koselig det så ut hos dere...
Å så mange flotte kort du har laget - virkelig fine...
Lykke til i jobben...

ønsker dere ei riktig god påske, med masse sol...

daisy sagde ...

Så spennende at du har begynt å jobbe! Ser nesten for meg deg som en av hovedpersonene i Grey's anatomy nå..! ;) Skjønner at det ikke er heeelt sånn det fungerer i virkeligheten, men..! :)

Flotte kort! Og så fint dere ser ut til å ha fått det i leiligheten! Tenker det er godt å vært ferdig med utpakkingen!

Ha en fin uke! :)

maria sagde ...

Super flotte kort du har lavet

MH72 sagde ...

Sikke nogle flotte kort!!!

Stinne sagde ...

Wow nogen fede kort du får lavet - lkre tryk og gode farver....

Stinne sagde ...

Wow nogen fede kort du får lavet - lkre tryk og gode farver....

Solstad sagde ...

Å så spennende med premie !!:)) Takk, søte Sarah!
De kortene du lager er bare helt nydelige, jeg også lager litt kort ...men de er mye enklere i utforming ;) Sender deg en mail nå.

Rikke sagde ...

Hej sarah :)

tak for din kommentar inde ved mig, og ja utroligt vi ikke har stødt på hinanden før i blogland :)

er helt vildt imponeret over dine kort, mine er jo vand i forhold til, du er godt nok dygtig..
sætte dig lige på min liste så jeg kan holde øje med dine fede ting...

sig til hvis jeg har nogen stempler du gerne vil have aftryk af, så er jeg med på en bytter :)

Marie sagde ...

flot stue :) elsker og se hvordan andre indretter sig.
Super flotte kort, og fed mobil ;)