onsdag, marts 12, 2008

Hej...


Et lille hurtigt indlæg herfra.
I dag skal jeg på min allerførste aften-nattevagt.
Først skal jeg nå en tur på posthuset (jeg skal nok vise på bloggen hvad det er jeg skal hente), få lavet en ekstra nøgle, tage en lille lur og aflevere bæstet (eller vores søde hund) hos min faster og onkel som er så søde at passe ham mens jeg er på arbejde. Han kan ikke klare 18 timer alene. (kæresten er jo i sverige på skiferie).
I morgen skal jeg sove og så skal jeg nyde godt af de nye åbningstider i scrapshop.
Jaaaa endelig har jeg tid til at komme en tur forbi. Jeg skal have noget mere klister (der går godt nok en del til når man laver kort) og så skal jeg kigge på deres nye dims! (mon ikke også der ryger lidt andet i kurven:O))
Hav det godt allesammen.

3 kommentarer:

Rumlebumle sagde ...

Hej Sarah

Jeg har nu fået malet stort set alle dine stempeltryk du kom med.. Har endda fået købt mig nogle stempler også. MEN nu mangler jeg bare papiret! En ret vigtig detalje. Faktisk synes jeg det papir du havde var meget godt, men hvor har du det fra og hvad hedder det?

Sol sagde ...

Hei Sarah.Jeg er kjempeimponert over de flotte scarpkortene du lager ;-} Ønsker deg lykke til med jobbingen. Og at du samboeren fpr en koselig og god påske. Klem.

Charlotte Ravn sagde ...

haha hvor er du snedig! Jeg har ikke trykket på dine links LOL