søndag, marts 16, 2008

Kort, stempler og Ken Lee....

I dag har jeg været i Helsingør og hente min kæreste der kom hjem fra skiferie. Han havde kørt 1000 km alene i Sverige så jeg synes jeg ville mødes med ham og køre de sidste 130 km hjem... Det er nu dejligt at have ham hjemme igen.

Et enkelt kort er det blevet til idag. Vi skal til konfirmation hos min kærestes niece i morgen. Så det var jo på høje tid jeg fik det lavet. Det er måske lidt mere feminint end både hendes og min stil, men jeg blev lige inspireret af magnoliastemplet og det ultra feminine papir fra Graphic 45. (købt hos dreampapers)

I dag er der kommet nye stempler hos High Hopes Rubber Stamps. Der er rigtig mange søde i mellem (og nogle der ikke falder i min smag). I sær denne giraf synes jeg er virkelig nuser!
Prøv at tjekke det ud (skriv HOTP i søgefeltet på deres hjemmeside, så kommer de nye stempler frem - de allernyeste stempler som er lanceret i dag starter på side 10)

Og tilsidst synes jeg også lige jeg vil vise denne, hvis der skulle være nogle der ikke har set den endnu. (det er dybt inspireret af KOSELIG KOSELIG og min søster der har synget Ken Lee hele weekenden....)



Rigtig god påske til jer allesammen.
Og tusind millioner gange tak til alle jer der giver jer tid til at skrive en kommentar til mig. Jeg sætter virkelig stor pris på det.

8 kommentarer:

Solstad sagde ...

Hei Sarah. Tuuusen takk for den flotte gaven jeg fikk av deg!!!!Nydelige stempel,papir og deilig godteri ...nammm. Jeg har blitt veldig inspirert av dine flotte kort og gleder meg til å prøve selv. Akkurat nå er kontoret vårt fullt av saker og ting siden vi holder på å pusse opp naborommet....det skal bli kjellerstue til barna :)Så det er liten plass til mors hobbyer ;)
Jeg ønsker deg og dine en riktig God Påske!!! klem

piabau sagde ...

super sødt kort og søde farver

Annette sagde ...

Rigtig skønt konfirmationskort du har fået lavet med det nye fantastiske Graphic45 papir.

God konfirmation idag.

Majer sagde ...

Ej hvor er den grineren den video. Hvis det er engelsk, så kan min mor pludselig også tale engelsk ;-)

Søædty kort og skøn giraf.. er vild med giraffer!!

netti sagde ...

Hihihi den Ken lee var hammersjov :o) Rigtig sødt kort du har lavet. Det bliver hun helt sikkert glad for.

Sofie Thomsen sagde ...

Hvor er du sød, sådan at fare til Helsingør efter manden :O)

... og giraffen, -den falder da lige i skuffen med ting man bare MÅ EJE. Hi hi

Må altså også bare fnise af Ken lee... og kommer pludselig til at tænke på, at det var sådan min sangkarriere startede som lille, da jeg bare sang med på ALT i radioen, -i følge min mor. (Godt jeg ikke har hørt det)!

Koselig koselig sagde ...

Ken Leeeeeeeeee fra meg også, jeg går også å synger både Ken Leeeee og Can't Live om hverandre her ;) hihihi
Den er sååå herlig !!! :)

Jeg ønsker deg og dine en riktig god påske! Håper du får fint vær, masse kos og hygge i påskedagene :)

Klem :)

Marie sagde ...

godt du fik hentet din kæreste :)
flot kort, og det er rigtig fint det der graphic 45, måske man skal kigge nærmere på det!!