onsdag, marts 19, 2008

Lidt flere kort...

Jeg overlevede den første aften-nattevagt. Jeg var godt nok træt til sidst. (fik sovet 1 time:O))
Jeg var også blevet vækket natten før kl 4.30 fordi min mor blev indlagt med en blodprop. Hun kom til akut ballonudvidelse på rigshospitalet og har det egentlig ok nu. Så jeg har haft lidt om ørerne. Heldigvis skal jeg først på arbejde igen på fredag.
Jeg har lidt kort jeg vil vise jer.
Jeg har leget lidt med nogle af stemplerne fra Magnolias forårs kollektion. De er bare nuser:O)
Jeg synes rigtig godt om dette baggrundspapir fra BG. Jeg købte det hos scrapshop i sidste uge (endda på tilbud).

Dette kort er et lift herfra. Kan i se ligheden :O)


De små tekststempler som jeg har brugt på kortene er herfra.

Et lille påske-agtigt kort.

Håber at I allesammen får nogle skønne påskedage. (og at det ikke kommer til at sne formeget)

9 kommentarer:

marianne sagde ...

Sikke nogle flotte kort - og flotte farvelagte stempler... Jeg kan bare slet ikke finde du af det med kort... Også en rigtig god påske til dig ;o)

Marie sagde ...

hvor er de bare flotte de kort sarah. Ihh jeg vil også have gang i min kort produktion.
Ja, jeg gider heller ikke al det sne, ØV! Men så kan det være man kan få scrappet/lavet kort ;)
god påske :)

MH72 sagde ...

Sikke nogle flotte kort - wauw! Sikke noget med din mor, godt hun har det ok...

troll13 sagde ...

Sikke en masse lækre kort, rigtig flotte detaljer.
Godt at det gik godt med din mor, min mor har også fået en ballonudvidelse, og kom sig meget hurtigt efter den. Rigtig god påske til dig og din familie

netti sagde ...

Superlækre kort. Jeg er helt vild med den måde ud farvelægger dem på. De er virkelig flot opsat.

Jeg går stadig og synger Ken Lee..
hahaha den var for morsom :o)

Victoria sagde ...

kjempefine kort! du er virkelig flik:)

Rumlebumle sagde ...

Hvor er de dog bare super geniale dine kort. Virkelig flotte.. :)

Pialine sagde ...

Ked af at høre at din mor blev syg men det er godt at høre at hun har fået det bedre - Jeg kan godt forstå at du har haft meget at se til. Så derfor er det helt fantastisk at du har haft tid til at lave sådanne flotte kort - er vild med alle kortene og din sammensætning af farverne på stemplerne samt papiret. Elsker altså de Magnolia stempler :o)
Knuzzer
Pialine

Koselig koselig sagde ...

Så nuddelige kort. Liker alle veldig godt men hvis jeg kan plukke en favoritt: one in a million, kjempeskjønt :)