fredag, marts 14, 2008

Mig og mit posthus...

Damerne på posthuset må være mine bedste venner. Det er i hvertfald dem jeg har besøgt allermest siden jeg er flyttet til Holbæk. 7 gange på 14 dage er det vist blevet til:O)
Desværre har det ikke været efter scrappakker hver gang (jeg har fx også sendt pakker til vinderne af min lille kommentarkonkurrence) men lidt er der da kommet.

Fx disse clear stamps. Nogle gange synes jeg at jeg mangler lidt tekst og jeg er ikke videre begejstret for min håndskrift (man er vel læge!). Jeg synes disse var rigtig fine.


Fra Happystamper kom der en pakke med skønne Penny Black stempler. Har længe overvejet at købe nogle. Bestilte dem torsdag aften og tirsdag hentede jeg dem på posthuset. De blev endda sendt portofrit. Det er ikke sidste gang jeg handler der...

Jeg har også tilmeldt mig en månedspakke hos sweet pea scraps. Synes den falder godt i min smag og jeg glæder mig til at få brugt den.

Var jo en tur på shopping i går både hos Dreampapers og Scrapshop. (jeg var på besøg hos en veninde i Roskilde og når man nu er ude og køre:O))

Jeg fik købt noget klister (jaaa nu kan jeg lave kort igen), noget bånd, nogle dimser i dimsebaren, blomster (ja jeg er en flower girl), et blad, thickers og noget papir og katon. (det er en blanding af tilbudspapir og nyt papir)


Og uha... Ikke nok med jeg har fået et dejligt stort kontor jeg har også fået tiltusket mig mit eget dimseskab. TADAAAAA.... (ja den brune baggrund må jeg leve med.)


I dag skal jeg i køkkenet. min søster og en veninde kommer og spiser stegt flæsk og persillesovs. (hmmm nu må jeg se om jeg kan finde ud af at lave det:O))

Vi har en madklub og plejer altid at lave wokretter, lasagne, kylling og den slags. Så vi blev enige om at vi skulle prøve noget vi aldrig plejede at lave....

Hav en dejlig weekend og en god påske. Jeg har 2 dagvagter og 2 aften-nattevagter i påsken så jeg har ikke så meget fri....

9 kommentarer:

rnielsen79 sagde ...

Jeg kan kun på det varmeste anbefale SPS månedspakkerne. Har selv fået dem i rigtig lang tid. Skønt skab du har fået dig....har også selv sådan et dims skab. Og dejligt at få nye stempler hjem. God arbejdslyst i øvrigt...både med scrap og job

Hulda sagde ...

Oi, du har fått tak i mange flotte ark til scrap. Jeg er også bitt av basillen. Har handlet endel på norske Papirloftet og Papir i Hjertet. De har nydelige ark der, bl.a innen vintage.

netti sagde ...

Se nu har jeg arbejdet som lægesekretæt så jeg kan kun give dig ret i læger og deres håndskrift :o)) Eller mumlem i diktafonen GG.
Det lyder da som en hyggelig madklub i har.
Sikke mange flotte ting du har fået handlet. Jeg er helt vild med penny black stempler og har selvudkig på happystamper. De er virkelig lækre! Fedt papir du har købt :o)

Koselig koselig sagde ...

Jeg ønsker deg også en riktig god helg og god påske! Ja ikke mumle når du dikterer (det er ille!!hihi og så vet jeg at alle sekretærer som skriver blir veldig glad hvis du staver evt. veldig vanskelige nye medisiner eller rare sykdomsnavn hihi...)
Vel, min tid som skriver er over - der hvor jeg jobber nå skriver alle selv (heldigvis) :)

klem og god påske :) "Ken Leeeeee" 8-)

Annette sagde ...

Hej Sarah

Tak for igår, altid hyggeligt når du kigger forbi, selvom du ta' det dårlige vejr med.

Sikken du rigtig får snoldet i øjeblikket. Men skønne skønne stempler du har fået købt dig.

Og dejligt med nogle nye venner i Holbæk (postdamerne)


God weekend,
Annette

Charlotte Ravn sagde ...

Ih nogle skønne sager du har købt og den flotte præmie er skam også vel ankommet her til! 1000 tak for den lækre pakke og det flotte kort, jeg er super glad for det hele. Bolcherne smagte skønt, jeg har ligeså meget(eller lidt) rygrad, som en regnorm, så de er længe væk sammen med chokoladen :)

Pialine sagde ...

Sikke mange lækre ting du har fået købt.....godt dimseskab :o)
Jeg glæder mig til vi ses igen.
Knuzzer
Pialine

Marie sagde ...

wauw et fedt skab med lækre ting. Og lækre ting du har købt, nu får jeg også lyst til at shoppe :D

Anonym sagde ...

Jeg kan også varmt anbefale at være med i en madklub.
Jeg fandt én gennem dette site ( http://www.spis-sammen.dk ) og mødes nu på skift jævnligt med nye bekendte.
Vi hygger og nyder maden og deles om det praktiske. På den måde slipper vi alle lidt lettere om ved det undtagen når det er "ens egen tur".