torsdag, marts 20, 2008

Nu skal han endelig være min...

Det er ham her jeg taler om.

Som så mange andre synes jeg at hÄnglar & stÄnglar-stemplerne er helt fantastiske. Og mange gange har jeg ærgret mig over at de ikke sælger til Danmark... Men nu har jeg sat himmel og jord i bevægelse og fået nogen til at bestille dem til mig.

Jacob har en fætter i Norge - men jeg ville helst have dem gennem en i Sverige (Så slipper man for alt det med EU, moms, told osv).

Heldigvis har min veninde en svigerinde i Sverige, som gerne ville lægge adresse til. Så nu er det bare at vente og vente og vente....
Lidt kort er det også blevet til. Med de super søde stempler fra High Hopes Rubber Stamps.
Det første kort er lavet med papir fra Marts måneds pakke fra Sweet pea og prima blomster.

De to næste kort er lavet med papir købt hos Dreampapers.



Jeg skal arbejde hele weekenden men god påske til jer alle sammen...

10 kommentarer:

netti sagde ...

Det er da vidst historien med at kende een der kender een osv, men fedt at du endelig har fået adgang til de "forbudte" stempler :o)
Rigtig flotte kort du har fået lavet. De er vildt lækre.

Mélyane sagde ...

Thank you for the link to Magnolia's Stamp Club that you left on my blog!!
I'm happy I discovered yours! I love your cards!!!You are very talented!!
I will add it to my bookmarks!!
Have a great day!
Mélyane

Marie sagde ...

fedt du får fat i de stempler, måske vi to kan lave en lille stempel swap på et tidspunkt ;)
super flot som du farvelægger, du er bare blevet så dygtig til det. Hav en god påske :)

MH72 sagde ...

Det er godt at have kontakterne i orden :-)))

Majer sagde ...

Hihi je har også fundet mig en Hänglar-pusher i Sverige. Så en gang i Maj, skulle den føste pakke gerne være der :-)

God påske :-)

Koselig koselig sagde ...

God påske til deg også! Ja det er irriterende å ikke kunne få kjøpt det man vil fra andre land, særlig for oss her i Norge pga. EU og så videre. men samtidig blir jeg litt matt, vi er jo med i EØS og EU styrer jo fankern meg omtrent "alt" her, så at vi ikke kan handle så mye pga. ikke medlemsskap i EU er sabla irriterende. :(

God påske til deg også! Her hos meg snør det, snør og snør og snør... mere julestemning nå faktisk enn det det var i julen!!!

klem :)

Rikke Eskildsen sagde ...

jeg er også lun på ham hängler -drengen-på-månen, han er bare så sød.
Dejlige kort med skønne stempler.

piabau sagde ...

Super flotte kort du har lavet, ja det må være lækkert at kende en "Puscher" kan godt forstå du glæder dig til de stempler de er sååååå søde, måske endnu sødere fordi vi ikke kan få fingrene i dem

maria sagde ...

super flotte kort du har lavet.
Nej hvor er du heldig du kende "puscher" i sverige, for de er bare så fantastiske de stempler :0)

Charlotte Ravn sagde ...

Ihhh dit heldige asen, jeg vil også have mig en svnsk hängler pusher! Super lækre kort du har lavet!