mandag, marts 31, 2008

Nye stempler og nogle kort - selvfølgelig...

Jeg har fået nye stempler inden for døren. JAAAAAAA...

Må indrømme at jeg har lovet Jacob ikke at købe nogle stempler i April - udover Magnolias vårpakke der er bestilt. Nu må vi se om jeg kan holde det. I maj kommer der jo atter en måned - og der har jeg ikke lovet noget:O)

Jeg tror heller ikke jeg løber tør for stempelmotiver foreløbigt.

Først et rigtig dårligt billede af stemplerne fra High Hopes Rubber Stamps. De er bestilt umonteret og her er for 320 kr! (har betalt 30 kr for porto). Jeg fik rigtig mange ekstra med gratis - fx gorillaen, næsehornet og en af slangerne...

Giraffen på kortet fra i går er herfra.

Se aben helt til venstre - jeg har lavet et rigtig fint kort med det stempel. Jeg viser det i morgen.


Og stempler fra Whipper Snapper. (bare vent maj - så er jeg klar til flere stempler herfra...)

Kort har jeg også lavet lidt af.
Først et med et stempel fra Magnolia. papiret har jeg købt hos Dreampapers.
Og så et kort med stempel fra High Hopes Rubber Stamps. Denne skønne slange og se lige det fantastiske "sentiment" man kan få til... De har rigtig meget af den slags. Papir MME og BG, bånd fra Panduro og blomster fra Prima.
Whipper Snapper stemplerne har også været i brug. Her sammen med noget af det nye papir fra BG - Cupcake. Se lige den bi:O)
Hav en god dag derude alle sammen...

7 kommentarer:

piabau sagde ...

Hvor er det nogle søde kort i flotte farver med mange søde detaljer. Lækkert med så mange nye stempler

Marie sagde ...

hvor er det bare nnogen søde kort. Og er slet ikke misundelig på ALLE dine stempler!! skal vi ik snart lave en lille stempelswap os to ;)

kreakris sagde ...

Så masse fint du lagar! Og så heldig du er som har fått mange nye stempel...Eg kjem nok tilbake på besøk for å kikke på produksjonen din :)

Stinne sagde ...

WAAAU hvor er det nogle fede stempler du har fået købt dig der - VI må snart lave en bytter... Du laver nogle rigtig flotte kort! jeg kender godt det der med at spare en mdr. holder næste aldrig for mig ;-)

Sofie Thomsen sagde ...

Hold da op, hvor er det bare nogle søde stempler... og nogle søde kort du får lavet ud af dem. Du er virkelig god til at farvelægge!
Glæder mig til vår-pakken fra Magnolia, som DU jo fik lokket mig til at købe ;O)

Dbh
Sofie

netti sagde ...

Wow sikke nogle fede stempler. Og sikke flotte kort du har lavet. Der er lææænge til maj hva *GG*

Charlotte Ravn sagde ...

De er bare så skønne de Whipper Snapper stempler! Toltalt lækre kort du har lavet igen igen!