søndag, marts 02, 2008

Så er flyttekasserne pakket ud...

Eller det vil sige næsten. Jeg tror vi mangler ca. 6 ud af 90!

I dag har vi også gjort den gamle lejlighed ren + flyttet blomster fra den gamle til den nye have. Så puha der er godt nok lavt batteri nu...

Vi er kommet godt på plads i det nye hus - det er godt nok møbleret i en lidt minimalistisk stil da vi kommer fra en lejlighed på 65 m2...

Det værste er at der ikke er noget internet!!! Uha det er værre. Skal have fat i TDC i morgen, så må vi se hvor mange uger der går før der er hul igennem... indtil da må jeg nasse på svigerforældrenes net (som nu) og Jacob har lovet at tage sådan et USB modem med hjem til mig i morgen. (jeg kan blive meget vanskelig når jeg ikke kan komme på nettet).

I morgen begynder den virkelige verden og jeg skal begynde på Holbæk Sygehus og have min første stilling som læge! Den første uge går med introduktion og lidt undervisning.

Hav det godt allesammen...

6 kommentarer:

netti sagde ...

Det bliver da spændende med dit nye job!!
Jeg kender udemærket det at være uden net - så er jeg ikke morsom at bo sammen med - så jeg føler med dig.

Marie sagde ...

dejligt i næsten er på plads, puha det altid hårdt der i starten og finde ud af hvor tingene skal stå osv. I må da ud i ikea eller loppemarkeder og købe lidt møbler ;)

Sofie Thomsen sagde ...

Hej Sarah!
... og velkommen til området. Det tager 10-15 min. at køre til Holbæk sygehus herfra! (Jeg bor på en landejendom 1 km. fra Skibby). Synes jeres lejlighed ser OK ud, især når man tænker på at I mangler at male m.m.
God fornøjelse med at få al ting på plads og indkøbt/anskaffet et par møbler til alle jeres værelser.
Glæder mig til at følge med i det hele her på din blog... og mon vi ikke mødes igen i forbindelse med et nyt crop-arrangement af en art. I øvrigt syr jeg også... og har mit helt eget sy- og scrap-/dimserum her på ejendommen.
Sofie
/ThomS

Charlotte Ravn sagde ...

Pyh ja, det er altid hård arbejde at flytte, men dejligt at i allerede er kommet så langt med udpakningen!
Held og lykke med den første uge på jobbet!

Mita`s hjørne sagde ...

Så koselig det er at dere begynner å få ting på plass... sikkert hærlig med god plass, masse plass til å lage kort da...
Gratulerer med jobb...

Ha en koselig dag og uke...

JULIE K sagde ...

Har dere flyttet. Så deilig da med mye større plass : )