mandag, april 14, 2008

13-13 udfordring...

På scrapshops forum har der de sidste måneder kørt en udfordring: 13-13. Det går ud på at man den 13. i hver måned tager 13 billeder løbende over ens dag.
Synes det kunne være sjovt at prøve og her er så mit resultat. Alle billederne er taget med min mobil telefon og derfor ikke den bedste kvalitet.

1. Vagtværelset kl 1.15. mødte ind kl 15 og nu er det tid til at få lidt søvn.

2. Vækkeur kl 4.23. så skulle jeg op igen og lave noget.

3. Havde egentlig fri kl 9.30. Men fik en ekstra tur i sådan en her - med blå blink og det hele.

4. Turen gik herind med en dårlig hjertepatient. Heldigvis hentede Jacob mig og kørte mig tilbage til sygehuset.

5. Jeg var først hjemme kl ca 14. Efter at have fået lidt at spise var det på hovedet i seng.

6. Jeg fik sovet næsten 4 timer. Og da jeg vågnede havde Jacob tændt op i grillen for første gang i år...

7. Og lavet denne her. Og salat og kartofler UHMMM!
8. Lidt stemningsbilleder fra vindueskarmen.

9. Denne pæon er flyttet med fra Holte og ser ud til at klare flytningen fint. Hmmm der er vist en der skal ud og lue lidt ukrudt... 10. Det har været et fantastisk vejr idag. Dejligt med lidt forår...


11. I dag fik søsteren og jeg endelig skrevet sangen til lillebrorens konfirmation på fredag.

12. Jacob og Simba slås/krammer lidt på gulvet.

13. Den nye REM cd. Købte den forleden dag - men Jacob har haft gemt den i hans bil. Nu fik jeg den endelig. Skal til koncert med dem til september og glæder mig.

Det var så min dag i billeder...

Hav det godt allesammen.

10 kommentarer:

Diana sagde ...

Ah, hørte godt i trafikradioen at der var en ambulance på vej fra Holbæk til Riget, og at man skulle passe på den, måske var det den du var med ??
Pyh, det er altså ikke meget søvn I læger får, bliver da helt træt ved at læse om det ;)

Marie sagde ...

hvor er det en sjov ide. Man får meget mere indblik i forskellige scrapperes liv ;)

Stine66 sagde ...

Tusind TAK , fordi du tog udfordringen op, og TAK for et godt indblik i din hverdag ( HÅRDT liv med det der skiftende vagter).

Cecilie sagde ...

Jeg har den største respekt for lægers arbejdstider og -pres. Tak for indblikket i din hverdag og virkelighed.

Betina sagde ...

Flotte billeder af din hverdag. Det er altså en sjov udfordring ;O)

Rumlebumle sagde ...

Hvor er det hyggeligt lige at læse lidt om din dag.. :) Sjov ide.. Du træder forresten ikke mig over tæerne, er bare glad for der kan ses en udvikling, det er nemlig også meningen. Forresten har jeg et par stempler mere du skal bestille.. Fløjte fløjte..

Koselig koselig sagde ...

Så koselig å se noen bilder fra din dag! Håper det gikk bra med hjertepasienten, dere gjør en god jobb!!!
Jeg har en yndlingssang med REM, Leaving New York... den er så fin!!!
Grillet kylling så veldig godt ut. Her har vi spist deilig salat i dag med grillet kylling (fra butikken) og bulgur. Kjempegodt. Så har jeg lunch i morgen ;)

ha en fin kveld :)

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Så koselig å få et lite innblikk i din hverdag...
Her har vi funnet fram grillen - men ikke brukt den enda, men fortsetter finværet vi har hatt de siste dagene, er det nok ikke lenge til...

Ha en koselig kveld og uke...

Sofie Thomsen sagde ...

Øj, Sarah!
... du minder mig da lige om, hvorfor det er jeg IKKE er blevet læge. Jeg vil bare slet ikke kunne holde til det. Søvn hist og pist et par timer eller 4, -det ville bare ikke du' for mig. Jeg ville gå helt ned med flaget! Jeg tager dog hatten af for dig (jer -I er jo et par stykker) og bøjer mig i støvet i respekt!
Dine billeder er da i øvrigt fine, selv om de er taget på mobilen. Og REM er dejlig musik!

Kærlig hilsen
Sofie

netti sagde ...

God idé med 13-13 og sjovt at følge din dag. Sikke et fedt retroud du har *S*