tirsdag, april 29, 2008

Awards...

Der er gang i uddelingen af awards rundt omkring på bloggene for tiden.
Jeg har også været så heldig at få tildelt nogle stykker. Jeg er superglad for at der er nogle der følger med på min blog og finder inspiration her. Tak til alle der kigger forbi.

Tusind tak allesammen for de pæne ord jeg har fået med på vejen - det luner virkelig.

Den første pris har jeg fået fra Pialine (Sarah: fordi jeg ved du er lige så vild med engle som jeg er :o)) og Lotte (Sarah: fordi hun helt klart er min guru indenfor denne stempel-verden og laver nogle fantastiske kort.)
Den næste har jeg fået fra Pialine (En til Sarah som tak for din inspiration og stempeldeling) og Annette.
Den sidste fra Lotte (Sarah: Hun bliver nødt til at få endnu en award.. Dels på grund af de skønne ting du laver, men også fordi du er god til at holde din blog opdateret) og Koselig koselig (Sarahs Verden - fordi hun er sjov og koselig dansk pige som har et yrke som er helt i andre enden av det hun elsker å gjøre på fritiden, men samtidig så nemt sydd sammen ... å være lege og å scrappe og sitte med små finurlige ting på papir. Jeg synes kontraster er veldig bra her i verden!)

Når man har modtaget en award har man jo også retten eller pligten til at give den videre. Der er virkelig mange derude der har fortjent en award og pæne ord med på vejen. Jeg kan næsten ikke overskue at finde ud af hvem der har fået hvilken og hvem der ikke har fået nogen og hvem der ikke må få den tilbage osv.
I stedet kommer jeg op med nogle navne og begrundelser og hvis der skulle være en award i mellem man ikke har fået er det jeres....
Første blogger er Koselig koselig: Jeg følger med fornøjelse hendes blog. Fyldt med de flotteste billeder og collager, musik, mad, indretning, sundhed, morsomme indslag og andre ting der gør livet mere interessant. Det var faktisk hende der i første omgang inspirerede mig til at bruge photoshop. Hun er utrolig flink til at skrive en kommentar til en og så er hendes blog velopdateret.
Næste er Lotte: Du er et utrolig rart og gæstfrit menneske. Det var en skam at vi først opdagede hinanden den dag jeg flyttede fra "dit område". Du har udviklet dig utrolig meget og laver virkelig fine kort. Det har været sjovt at følge din udvikling.
Og så er det Cecilie: En blog jeg faktisk har fulgt længe. Igen lækre billeder, super flot scrappestil, masser af inspiration og mod på livet.
Karen er nød til at være på listen. (jeg ved ikke hvordan du har det med awards - men nogle ord får du med på vejen.) Det har været morsomt at støde på dig igen her i denne blogverden. Jeg er bare dybt imponeret over hvad du laver - især af digiscrap. Tak for dit og Evas mod til at starte My scrapcorner og held og lykke med projektet fremover.
Stinne: Du er da en helt igennem munter og snaksaglig dame/pige/kvinde. Det har været hyggeligt at møde dig og se nogle af de fantastiske ting du laver. Du er virkelig dygtig.

Åhhh der er en masse andre men lige nu er tiden ved at løbe fra mig...
Hav en god dag allesammen.
Husk i kan stadig være med i min lille blogkonkurrence.

5 kommentarer:

Karen sagde ...

Du er bare en sveske, tusind tak!! Skal vi ikke snart scrappe igen - måske uden computer denne gang? Jeg kunne komme på ekskursion til Holbæk, det er så hyggeligt!
*host* jeg har fri man, tirs næste uge hvis det var *host* :)

Kom så igang sagde ...

Tillykke med alle de ærkendelser du har fået

Koselig koselig sagde ...

Takk for hyggelige ord Sarah! jeg synes bare du er så herlig!!! :))
Klem!!!

Anonym sagde ...

I inclination not approve on it. I over precise post. Especially the title-deed attracted me to study the whole story.

Anonym sagde ...

Genial dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.