søndag, april 27, 2008

Blogcandy,,,,

Ja jeg har adopteret et lille udtryk fra den store blogverden - blogcandy.
Det er atter tid til en lille konkurrence her på bloggen. Jeg synes nemlig at det er så hyggeligt.
Så kunne du tænke dig at vinde dette super søde stempel fra High Hopes Rubber Stamp, er det nu du skal læse videre. Stemplet hedder Kanga & Joey og er helt nyt og ubrugt!

Her har jeg brugt stemplet (eller et magen til).
Hvis du har lyst til at være med skal du lave et kort eller LO, der er inspireret af kortet ovenover. De behøver ikke være et lift - bare inspireret (dvs at man kan slippe afsted med næsten hvad som helst:O)).
Du skal lægge dit kort/LO på din blog eller i et galleri og bagefter skrive en kommentar under dette indlæg hvor du linker tilbage til det. (så er det lettere for mig at finde).
Vinderen vil blive fundet ved lodtrækning.
Tidsfristen er tirsdag den 6. maj kl 23.59.
Jeg håber der er nogen der har lyst til at lege med og tage udfordringen op.

11 kommentarer:

Marie sagde ...

ihh hvor en hyggelig konkurrence!! den vil jeg da gerne være med til :) håber jeg når det.

Jette / ma11edina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
charlotte sagde ...

Nååååå - hvor er det bare et sødt kort du har lavet. Og "baby on board" titlen er da genial! :-) Dejlige forårsfarver! Og stemplet er rigtigt sødt, har ikke set sådan et før. :-)

Lene Hass sagde ...

Ihhh... Altså Sarah... Det vil jeg rigtig gerne være med til, så nu håber jeg at scrapsagerne er pakket ud inden tirsdag i næste uge... Jeg kan jo ikke undvære dem så længe...

Pialine sagde ...

Du er da en være spilopmager - ser først nu din lille konkurrence - det tror jeg desværre ikke jeg når, men man ved aldrig. Forøvrigt et sødt kort og et kanont sødt stempel...
Knuzzer

SallyMoose sagde ...

hej sarah.

Jeg er helt sikkert med på din konkurrence. Har faktisk allerede lavet kortet. var nemlig igang med det da du smed konkurrencen på og sjovt nok lignede mit kort lidt dit, og så kunne jeg jo lige så godt være med i konkurrencen:)

her er kortet: www.sallymoose.blogspot.com det er det der hedder "fødselsdagskort til min kusine"


hilsen Moose:-)

Pialine sagde ...

Hej igen Sarah - jeg har noget til dig på min blog :o)
Knuzzer
Pialine

Pialine sagde ...

Så er jeg her igen Sarah - prøv lige at se - jeg har lagt endnu en lille ting til dig på min blog :o)
Knuzzer
Pialine

Rumlebumle sagde ...

Hej Sarah.. Så har jeg lavet et kort og lagt ind på min blog. Håber jeg har gjort det rigtigt :)

kreakris sagde ...

Hei! Eg har laga eit kort som kanskje kan vere med i konkurransen din? Du finner det i bloggen min. God helg!

rnielsen79 sagde ...

Jeg er også med. Tak for en dejlig udfordring.
http://nybegynderscrap.blogspot.com/2008/05/sarahs-udfordring.html