torsdag, april 24, 2008

Doodling...

I går var jeg til doodling kursus hos Dreampapers. Det var Lisette der underviste - hun har supermange gode ideer så jeg fik en masse inspiration med hjem.
Jeg var jo nød til at prøve at lave et kort med "doodler" og ikke med stempler som jeg plejer...
Synes selv det blev ganske fint. Papiret er fra Sassafras Lass og rub-on fra 7gypsies.
Og et nærbillede.

Jeg har også lavet et kort til med et stempel fra den nye magnolia klubpakke. Jeg synes det her stempel er rigtig sødt.

Til dette kort havde jeg symaskinen fremme - det har jo længe været moderne at sy på kort og LO så det skulle jeg da prøve. Det var rigtig nemt så det skal jeg gøre det lidt mere i tror jeg.

Papir fra MME og graphic 45. Og de nye painterly petals fra Prima.

Hav en god dag allesammen og nyd det gode vejr.

En lille service til dem der venter ved postkassen

Hvis du ikke vil vide hvilke stempler der er i pakke fra magnolia - så skal du kigge væk nu!

Størrelsesforholdene er ikke rigtige. Der mangler et par enkelte ring. fx en vandkande og de blomster der er på kortet med drengen og gyngen. Der er også to fugle...

9 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Dejligt, at du havde en god oplevelse på kurset. Det ser godt ud.

Rumlebumle sagde ...

Det ser rigtig fint ud det du har lavet.. Dog ikke noget jeg selv ville turde bevæge mig ud i. Skønt kort og rigtig sødt med stingene og for pokker hvor er det dog bare en lækker pakke fra Magnolia :)

Kom så igang sagde ...

Det har da hvist været en lærrig aften, efter så flotte kort du har fået lavet.

Connie sagde ...

Tak for servicen, Sarah. Pakken lå i postkasse idag, da jeg kom hjem, så nu skal jeg i gang.

Skønne kort du har lavet, er vild med doodling blomsterne.

Connie sagde ...

Tak for servicen, Sarah. Pakken lå i postkasse idag, da jeg kom hjem, så nu skal jeg i gang.

Skønne kort du har lavet, er vild med doodling blomsterne.

piabau sagde ...

Super flot kort med doodling. Jeg har også i dag modtaget de søde stempler

lam sagde ...

tusind tak for din søde ord, det varmer mit hjerte, for I var jo så stille,så ejg blev helt i tvivl om det var det rene vulapyk,der kom ud af min mund ;O)

Men jeg må sige du er da vist temlig lærenem. det ser sq da s..... lækkert ud,det kort. sikken nogle flotte doodlet blomster.

Sofie Thomsen sagde ...

Aj, hvor er dine doodler flotte.
... og jeg bliver mere og mere misundelig på de stempler. De var heller ikke i min postkasse idag. Øv!
Ahem... og så har jeg brug for et link eller en beskrivelse af, hvordan man gør når man skal montere de dersens stempler på EZ-mont. Ligger du ikke inde med en beskrivelse?

/Sofie

Netti sagde ...

De stempler er bare SÅ flotte. Jeg ville gerne at jeg turde købe der men jeg sys jeg har hørt så meget negativt.
Superflot kort du har lavet. De doodling-blomster er virkelig flotte.