lørdag, april 05, 2008

Endelig fredag....

Endelig blev det fredag. Jeg har heldigvis fri i weekenden - hurraaaaa....
Det har været en dejlig uge hvor jeg "bare" har gået stuegang. Nu venter der 3 uger med vagter (og lidt kursus). Man har altid lidt mere travlt i vagterne, så nu er det slut med at slappe af:O)

I går var jeg i Sverige og hente en pakke hos min Hängler og Stängler-pusher.
Så nu er jeg Hängler og Stängler ejer! Min søster og veninde + hendes datter var også med. Det var rigtig hyggeligt. Vi kørte først derover om eftermiddagen men vi nåede da lige en tur i City Gross som er et KÆMPE supermarked.
I dag har jeg monteret alle(!) stemplerne på EZ, men jeg har kun fået lavet 1 kort. Det får i først at se på søndag, for det er til en barnedåb jeg skal til - og mor kan godt finde på at kigge med!

I stedet kan jeg vise disse to kort jeg lavede forleden. Med hhv Magnolia og Whipper Snapper stempel. Nyt BG papir!


Det er en meget hemlighedsfuld weekend. I morgen skal jeg lave en overraskelse til nogen jeg kender som skal konfirmeres. Og i morgen aften kommer min søster og så skal vi også være hemmelige;O)

Nu har min kæreste endelig bestilt ny bil. I ca 8 måneder har jeg hørt om alverdens biler - til sidst opfandt jeg et begreb der hed "dagens bil". Han ændrede nemlig mening hele tiden og fandt nye biler han evt også kunne købe. (det er en firma-bil så derfor blander jeg mig udenfor). Nu kan jeg nøjes med at høre lovsangen om den nye bil:O)
Hav en god weekend alle sammen.

3 kommentarer:

Marie sagde ...

søde kort du igen har lavet :) hvor er det fedt du har en stempel pusher LOL. glæder mig til at se det nye du har fået lavet. God weekend.

Rumlebumle sagde ...

Skønne kort og tillykke med dine nye stempler.. Hold op hvor må det være dejligt at have en pusher :)
Jeg har lavet en liste til dig med HH stempler, sååå du siger bare til. Forresten.. Du viser vel dine hemmeligheder når det ikke er hemmeligheder mere, ik'?

Mutte sagde ...

Rigtig søde kort du har lavet, glæder mig til at se hemmelighederne.