søndag, april 06, 2008

Grys Barnedåb...

I dag er min venindes lille pige blevet døbt.
Jeg havde lavet dette kort til hende. Med et af mine nye stempler fra Hängler og Stängler.
Papiret er fra Graphic 45.
Vi havde købt Photoshop Elements til dem i gave. Det er jo nok ikke den mest oplagte dåbsgave men jeg kan jo slet ikke se man kan leve uden:O).
Jeg var nødt til at lave en lille smagsprøve på hvad hun fx kan bruge det til. Derfor lavede jeg denne lille bog. Maria har hjulpet mig med siderne i bogen til at skrive på.
Billederne er lavet på ca 1/2 time i PSE 6 (der er flere en dem her) og udskrevet i Merlins minutfremkaldelse.
Siderne er lavet af gråt tyks karton fra Panduro (sikkert ikke syrefrit - men det er jo bare et eksempel).




Hav en rigtig god uge allesammen...

11 kommentarer:

Rumlebumle sagde ...

Rigtig sødt kort og sikke en skøn bog.. Jeg er sikker på gaven nok skal skabe glæde.. :)

Pialine sagde ...

....smiler på grund af din kommentar vedr. Photoshop...:o)
Det er den sødeste lille bog og en skøn ide.
Kortet er bare nuser :o)
Knuzzer
Pialine

netti sagde ...

Sikke en god gave - den skal de helt sikkert nok blive glade for. Supersødt kort du har lavet og sikke et lækkert stempel!

Mutte sagde ...

Sjov gaveidé. Sødt kort og sødt lille album

Stinne sagde ...

Super sød gave - sikert noget de ikke selv ville have tænkt på. Tror jeg skal skrive det på ønskeseddelen hvis vi skal have dåb igen! ;-)
lækker bog og super skønt kort - vi må snart have en mini swap! :-)

Marie sagde ...

sikke en god ide med PSE som gave !! og virkelig flot album du lige fik lavet til dem og kortet.

maria sagde ...

Sikker et sødt lille album og et rigtit skønt kort.

sikke en dejlig gave, den tror jeg bestemt de bliver glade for :0)

Anne Thormose sagde ...

Ja, Photo Shop kan jeg heller ikke leve uden. ;o) Jeg er sikker på, at det er en brugbar gave, der vil blive sat pris på.
Rigtig sødt album, du har fået lavet og dejligt kort.

Charlotte Ravn sagde ...

Lækkert kort (selvom jeg er grøn af misundelse over, at du har fået fingre i de uopnålige Hängler) og en lækker lille bog du har lavet. Det var da en fin ide, at give photoshop i dåbsgave!

Barbara sagde ...

Hej Sarah, Nemlig ja, det var en god gave. Nu hedder det sig, at jeg har fået den i gave... Så glemmer vi udgave nr. 1! Jeg glæder mig til du kommer og viser mig nogle fif. Jeg har allerede nogle spørgsmål til dig.
Tak for sidst, det var en rigtig hyggelig dag.
Barbara

Betina sagde ...

Hvor er det sødt, mon ikke det overbeviser dem om, at man ikke kan leve foruden det program ;O)