onsdag, april 09, 2008

Hej...

I dag var der stempel-farvelægnings-kursus hos Dreampapers. Desværre var jeg så utjekket at jeg kom en time forsent pga. overarbejde. ØV ØV jeg ville gerne have været med fra starten. Det var nu rigtig hyggeligt og det er sjovt og lærerigt at se "hvordan de andre gør!".
Jeg fik nu ikke farvelagt så mange stempler. Havde lidt for travlt med at kigge omkring i butikken og drikke kaffe:O)

Et par kort har jeg også lavet på det sidste.


I morgen har jeg fri (skal arbejde i weekenden - igen igen). Der bliver forhåbentlig tid til at sidder og klippe-klistre lidt. Om aftenen skal jeg ind til min søster og se stand-up.

Det kan forresten være farligt med det cykleri. Var lige ved at kollidere med en 10 årig i dag. Jeg kom kørende rundt i et sving og der kommer han i den forkerte side, uden hænderne på styret og kiggende ned i jorden. Så var der dømt undvigemanøvre for alle pengene.
De børn de børn.... Heldigvis skete der ingenting.

Hav en god dag allesammen.

7 kommentarer:

Marie sagde ...

hvor er det bare nogen vildt flotte kort !! igen igen. He he trist du ikke nåede hele kurset, men du er jo så god til at farvelægge i forvejen ;)

piabau sagde ...

Rigtig flotte kort, søde farver og skønne stempler som er farvelagt rigtig flot

maria sagde ...

igen nogle super flotte kort du har lavet.
og hvor er den bare skøn de nye header.
igen tak for aftrykkene i går, glæder mig til at bruge dem :0)

Rumlebumle sagde ...

Super søde kort.. Jeg må tage mig sammen til at komme med til sådan en stempel dag. Jeg kan bare ikke lige overskue transporten..

Find lige en dag du kan kigge forbi. Jeg har fået endnu et stempel fra magnolia og så har jeg som sagt en liste til dig til bestille på HH :)

Sofie sagde ...

Det er rigtige flotte kort du har lavet;0) Dejlige farver

Rigtig god weekend;0)

Ditte sagde ...

Hej
Super flotte kort du laver. Er da ikke spor misundelig på alle dine lækre stempler(hi hi)
God weekend til dig

troll13 sagde ...

Sikke nogle skønne kort, jeg er vild med det stempel du har brugt på det øverste ;o)