tirsdag, april 15, 2008

Kort og lidt til ørerne...

Det meste af i går gik med at lave ikke rigtig noget. Selvom det er hårdt og lidt surt at arbejde i weekenden så ELSKER jeg mine hverdags-fridage. Når man har fri i weekenden skal man altid 117 ting, i hverdagene kan jeg selv bestemme hvad jeg vil lave.
I går fik jeg lavet lidt kort...

Jeg synes den er så fin den lille koala...
High hopes Rubber stamps - stempel. Papir ? men det er købt hos dreampapers.

Og så er Hänglerne blevet luftet lidt. Farvelagt med Derwent Graphitint... Super lækre akvarelblyanter som jeg fik lokket min søster til at købe hos Dreampapers i onsdags.
Til slut skal i have lidt musik med på vejen. REM igen, synes bare godt om denne video og sang!

11 kommentarer:

Rumlebumle sagde ...

Jeg behøver vel næsten ikke at kommentere dine kort. De er jo som altid super flotte.. :)

Stinne sagde ...

Uh du laver altid så lækre kort - glæder mig til du kigger forbi idag! Husk en masse karton så du kan lege med Rev og Tangen!

maria sagde ...

som altid, super lækre kort du har lavet :0)

Marie sagde ...

hvad koster de, de det farveblyanter ?? deet ser bare super godt ud!

Charlotte Ravn sagde ...

Rigtig søde kort du igen har lavet!

Kom så igang sagde ...

Jeg kan godt forstå du nyder at have fri på hverdage, det gjote jeg også da jeg arbejdet

Netti sagde ...

Superflotte kort. De er SÅ lækre. Jeg er helt vild med den måde du har farvelagt dem på.

piabau sagde ...

Det er nogle rigtig søde kort du har lavet, dejlige farver

lam sagde ...

super flotte kort med fine detaljer

Koselig koselig sagde ...

Kjempefine kort igjen hos deg Sarah! og REM er superbra musikk!!!
Ønsker deg en riktig god helg og håper du har det fint og at solen skinner hos deg også som den gjør her :) Helt herlig nå :) vår, vår, vår og varme!!!

Klem fra Mette :)

Connie sagde ...

Super flot kort, Sarah. Jeg skal også har købt de farve. Det er rigtig efterårsfarve, så jeg venter lidt i nu.;o)
God weekend.