onsdag, april 02, 2008

Kortaften hos Dreampapers...

I dag var der kort-aften hos Dreampapers. Da Jacob og hunden er begyndt at gå til hundetræning om onsdagen passer det jo perfekt:O)
Det var rigtig hyggeligt og jeg fik lavet 3 kort.

Penny Black stempel. Thickers og nyt BG-papir.

Magnolia stempler. Jeg mangler virkelig en sol... Men som min søster siger er det en sommerdag med solskin og cumulus-skyer (og så noget med et højtryk eller noget...:O)) Papir fra Cherry-art og brazill + alm karton.
Penny Black stempel. Bånd fra Panduro. Papir fra American crafts + ?. Knapper fra MME.

I morgen har jeg en fridag. Jeg skal virkelig prøve at finde en frisør! En der ikke kun laver vandondulation og farver håret blåt på pensionister. Det er lidt svært når man lige er flyttet til byen - udfra telefonbøgen kan man jo ikke se hvordan frisøren er!

Så hvis der er nogen der kender en god frisør i Holbæk så sig endelig til!

Hav en god dag allesammen.

13 kommentarer:

Rumlebumle sagde ...

Rigtig skønne kort! Jeg er simpelthen så imponeret over dine ideer og er grøn af misundelse :)

Marie sagde ...

hvor er det bare nogen fine kort. Lyder bare så hyggeligt med kort dag i DP, har bare lidt svært ved at komme derhen og tilbage når jeg ikke har bil selv.
Jeg skal også snart til frisør..ih altså skal bare tage mig sammen kender du det ?

rnielsen79 sagde ...

Igen nogle vildt søde kort du har lavet. På et tidspunkt begynder jeg altså at lifte nogen af dine opsætninger. Med hensyn til solen, kunne du måske finde en diecut eller sådan noget af en sol. Min Xyron personalcutter kan lave en. Men jeg ved ikke om den mindste bliver for stor. Jeg sender dig gerne et par, hvis du vil prøve :-)

maria sagde ...

tusind tak for en hygglig aften.
Det er nogle vildt flotte kort du har lavet, er specielt vild med det grønne :0)

håber du finder en god frisør.

Annette sagde ...

Tak for igår, hyggeligt som altid.
Er vildt med dine kort. Og Maria's vejrudsigt... ja, man skulle tro hun havde gået til det, lød meget proft.

Håber du finder en smart frisør, der kan andet end lave pensionisthår.

Sofie sagde ...

De er jo dejlige og helt vildt at kunne nå hele 3 kort til en kort aften:0)

Diana sagde ...

MAND, hvor jeg glæder dig til at se dig med blåt hår og måske endda en støttepermanent ??? ROFL !!!
Sarah..... tror sq snart at du overhaler mig i antal stempler, du er jo gået helt amok !!!

Kom så igang sagde ...

De meget søde kort du har fået lavet, jeg kan rigtig godt lide det lile pindsvin.

netti sagde ...

Superflotte kort du har lavet. De er SÅ lækre :o)
De stempler er da for cute..

netti sagde ...

Superflotte kort du har lavet. De er SÅ lækre :o)
De stempler er da for cute..

piabau sagde ...

kanon flotte kort i skønne farver og mange fine detaljer

Koselig koselig sagde ...

Så fine kort du lager, de er så utrolige søte :) I går fikk jeg "blod på tann" høhø, og satte i gang med å klippe i papir. Har ikke gjort det før og sitter her i dag med innmari øm tommel. Så nå får jeg holde meg til det jeg kan, data og fotografering. Saksen (bitteliten) får ligge og hvile litt, men jeg skal prøve igjen.
Ønsker deg en god helg, håper du har funnet en flink frisør. Akk jeg skulle også klippet meg, men jeg sparer til langt hår igjen... så da får jeg se ut som en villbasse i mellomtiden hihi;)

GOD HELG

Sofie Thomsen sagde ...

Hi hi Sarah... Jeg var helt færdig da jeg læste Dianas indlæg om at hun glædede sig til at se dig med "pensionist-hår".
Jeg bruger personligt en frisør i Skibby, der hedder Rikke (http://www.frisor.dk/frisor.guldbrandt). Hun har netop startet sin egen biks op, men jeg har haft hende i flere år, da hun arbejdede i Fr. Sund. Kender ingen af frisørerne i Holbæk.