søndag, april 20, 2008

Sketch challenge...

Artfully Ila har en konkurrence kørende med Blog candy fra High Hopes på hendes blog.
Man skal lave et kort ud fra denne skitse.


Jeg var nød til at gøre et forsøg - og dette er resultatet.
Stempel: Hängler og stängler. Farvelagt med akvarelblyanter. Papir fra Creative cafe og Chatter box. Blomster fra Prima og knapper fra MME.
Planen var jeg skulle have lavet nogle kort i dag. Istedet blev det til en masse farvelægning. Nogle af stemplerne lånte jeg forleden dag af Stinne, andre er mine egne.
Nu er der i hvertfald nok at gå i gang med.
Håber i har haft en god bededags"ferie" allesammen.

8 kommentarer:

piabau sagde ...

Et super flot kort, rigtig søde farver og jeg er vild med de stempler, øv at de ikke kan købes fra Danmark

Pialine sagde ...

Knaldgodt kort - jeg krydser fingre for dig og håber du vinder. Farverne er supergode. Ja, man kan godt blive helt grebert af det farveri ;o)
Knuzzer
Pialine

Netti sagde ...

Superflot kort du har lavet. det er så lækkert i farverne og stemplet er da for sødt :o)

troll13 sagde ...

Skønt kort du har lavet, flotte farver. Og sikke en masse flotte stempelaftryk, der kan da blive til en del kort ;o)

Ila sagde ...

This card is Super Cute and the colors are Beautiful! I love the papers you used...your coloring of this so cute image..the buttons, pretty trim and Gorgeous flower!!Great take on this sketch!! Thank you so much for playing!!

maria sagde ...

Super flot kort du har lavet i nogle skønne farver. Sikke en masse stempelaftryk du har malet glæder mig til at se hvad du får lavet med dem :0)

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot kort du har lavet og det er jo altid dejligt, at have en stak malede motiver, så kan man hurtigt få lavet en bunke kort!

Diana sagde ...

Hold da op en masse malede motiver, så er det bare med at komme igang ;)