tirsdag, maj 13, 2008

Det var en dejlig Pinse....

Det har været fantastisk vejr her i Pinsen. Heldigvis har jeg haft fri og dagene er blevet brugt i sommerhus. Det har bare været skønt. Total afslapning og hygge og faktisk er det også blevet til årets første tur i vandet. Lidt koldt men egentlig meget dejligt.

Jeg er "kommet" til at købe lidt flere scrapsager. Synes jeg havde arbejdet så meget så det kunne jeg godt "få lov til". Nu er de endelig kommet - selvfølgelig en tur forbi tolden. Men det må man næsten regne med for tiden.
Masser af lækkert papir fra Lifetime Moments. (ja jeg har snart papir til 2000 kort!:O))

Og en masse lækkert pynt og dims - brads, knapper, bånd, stickers, thickers, rub-ons, billetter og stempler.
Jeg har også investeret i denne cirkelskære. Glæder mig rigtig meget til at bruge den - den virker super god. Der er både en oval og rund "skabelon".


Et par kort er det også blevet til. Her er et af dem.

6 kommentarer:

Lene sagde ...

sikke mange lækre ting og papir du har fået købt... Glæder mig til at se flere kort som du har lavet med det...

Jeg synes du er modig, når du tør hoppe i vandet på denne tid af året... Puha... jeg er altså ingen vandhund.

lam sagde ...

total lækre ting du har fået der....måske du skulle voer at lave et layout med alt det papir du efterhånden har ;O)

Super sødt kort

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Utrolig masse flott du har fått kjøpt deg...
Blir nok mange flotte kort her etterhvert...

Har noe til deg på siden min...

Ha ei koselig helg...

Marie sagde ...

fede ting du har købt!! jeg vil altså også have det der sassafras papir !!!
sødt kort :)

Koselig koselig sagde ...

Vel overstått pinse og her i Norge fryser vi tærne av oss. Varmen som var i pinsen er long gone, og i går feiret vi 17. mai med både snøvær enkelte steder, regn andre plasser, sol noen få steder og her hos meg i Sandefjord blåste det, regnet og det var ganske så surt.
Ikke for det, vi holdt ut og kikket på barnetoget og koste oss jo. Men det var godt å komme hjem til dyna på kvelden da...brrr... :)
Ha en fin søndagskveld

charlotte sagde ...

Det er lækre ... LÆKRE!! Sassafras papir har jeg også netop fået hjem fra det store USA ... også ved betaling til told. Grrrr! Men de er nu lækre de ark!! Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af dem!
Og sikke meget lækkert dims du også har købt!! *SAVLE*!!
God scrappelyst.