tirsdag, maj 27, 2008

Dies, kort og post til mig...

Puha så er weekenden overstået. Jeg er stadig hel groggy efter den uge med 3 aften-nattevagter og 2 stuegangsdage. Heldigvis har jeg fri i morgen - så skal jeg sove længe og slappe af.
Om aftenen skal jeg en tur forbi Diana til lidt kort lavning. Jaaaaa....
Jeg har købt lidt dies til min Squeeze. Jeg ville gerne have nogle helt basale elementer. De er købt hos Unik Hobby. Glæder mig til at få dem brugt.
Jeg har lavet et par enkelte kort.

Det er et næsten fulstændigt lift af et kort på Hängler-bloggen. Min er bare lidt mere lyserødt.
Her er et med de nye shabby chic stempler fra Magnolia (tulipanerne og bierne er fra tidl. collectioner.

Og så var der post til mig i dag. Fra Lisbeth Z som jeg sendte nogle stempel aftryk til. Jeg har fået en masse superlækre ting. Meget af det ved jeg lige hvad jeg skal lave med. Håber snart tiden holder mål med inspirationen.

TUSIND TAK

Tak for alle kommentererne. Regner med jeg skal på den store blogrunde i morgen, jaaaa....

8 kommentarer:

Karen sagde ...

Elsker du ikke også bare pakkepost? :) Jeg tror snart vi skal have en postkasse hvor der er plads til pakker - jeg er ved at være på lidt for god talefod med posthus damerne LOL! Vi ses i morgen, GLÆDER mig!! Så kan vi måske også aftale ny dato hvor vi kan scrappe kort en HEL dag (hvis du gider LOL)

Rikke Eskildsen sagde ...

Er fuldstændig enig med Karen, pakkepost er godt :0).
Skønne kort.

Netti sagde ...

Sikke nogle lækre kort du har lavet. Jeg er da helt vild med det nederste stempel..wauw det er supersødt!!! jeg er SÅ misundelig.

Heidi sagde ...

De er bare super skønne dine kort - er helt vild med det lyserøde og sikke skønne stempler :o)

Koselig koselig sagde ...

Håper du er uthvilt nå og i dag er det jo endelig fredag! Som jeg har lengtet etter i dag, fredag er ukens beste dag for meg. Jeg jobber jo bare mandag til fredag hihi.

Søte kort du har laget igjen Sarah. Du er kjempeflink :)
God helg :) Klem fra Mette

Hulda sagde ...

Kjempeflotte kort du har laget. Likte spesielt godt det siste. Ser jeg har et av de samme designerarkene, fra baby2bride.

Marie sagde ...

ej hvor fed pakke du fik fra lisbeth, hvor er hun sød :)
søde kort du har lavet igen igen.
De der stjerner til Qk har jeg også ledt efter, kunne være jeg skulle købe dem næste gang ;)

Anonym sagde ...

Dejligt at høre at du kan bruge tingene! Jeg er bare superglad for alle de flotte aftryk!!
Knus
Lisbeth Z