mandag, maj 05, 2008

En squeeze til mig og forårsbilleder....

Husk at i stadig kan være med i min lille blogkonkurrence. Der er et stempel på højkant - se her.
Der er kommet nogle rigtig fine bidrag, men der er plads til flere. Deadline i morgen tirsdag kl 23.59.

Ja så blev der endelig en til mig. Jeg har lææænge gået som katten om den varme grød og tænkt for og imod og hvilken og dit og dat. Men i lørdags var jeg en tur forbi Scrapshop og sørge om der ikke sneg sig en Squeeze med hjem. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med at bruge den.


Havde lige lidt ekstra arbejde og overarbejde torsdag og fredag. Men resten af weekenden blev brugt i sommerhus. Vejret var fantastisk og jeg var ganske tæt på at hoppe en tur i vandet - selvom det nok havde været rigtig koldt. Næste weekend skal vi også i sommerhus (forhåbentlig ingen ekstra vagter:O)) så tror jeg badetøjet skal med - hvis vejret altså holder.
Så følger der lidt stemningsbilleder. Taget ud af vinduet med mobiltelefonen på vej hjem i går.




Hav en god dag allesammen.

5 kommentarer:

Kreakris sagde ...

Så fine bilder! Og tillykke med ditt nyinnkjøp. Den blir nok godt brukt etter kvart, tenker eg.

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte billeder. det ser da vildt godt ud. de skal vel scrappes?

Rikke Eskildsen sagde ...

Dejlige sommer billeder. Og tillykke med "dyret", den bliver hurtig uundværlig.

Lene Hass sagde ...

Hej Sarah.

Du bliver bare så glad for din QK-tang. Den er uundværlig når man først har en.

Jeg nåede desværre ikke at være med i din blogkonkurrence, for alle mine scrapsager ligger stadig i flyttekasser nede i garagen. ØV!

Marie sagde ...

tilykke med din squeze ;) dejlige sommer billeder.