torsdag, maj 01, 2008

Indkøb og swap...

Jeg har lavet et par indkøb på det sidste. Der er jo altid et eller andet man er nød til at eje.
Charlotte havde en masse papir til salg. Synes selv at jeg har gjort et ganske godt køb 130 kr + porto for over 50 stk papir. Ikke dårligt. Jeg tror bestemt jeg får brugt det meste af det, selv om jeg til tider har det som om jeg hamstrer. :O)

Jeg har købt en hel bunke rub-ons hos Scrapbookexpress. De har et ret stort udvalg. Tænkte det kunne være godt til mine kort. Jeg købte også nogle kort/tags fra 7gypsies. Det var med vilje at jeg kun havde bestilt "flade ting", ville gerne kunne få det sendt som flat rate og undgå at den gik i tolden. Har lavet en stor (større) bestilling hos Lifetime moments som jeg næsten regner med går i tolden og en gang om måneden må være nok at betale 150 kr til post danmark.

Har lavet en lille personlig swap med 10na. Derfor havde hun sendt en pakke med lækre sager til mig - bånd, blomster, brads, tags, eyelets, osv. Jeg er super glad for det hele og skal nok få det brugt. jaaaaaa, Jeg elsker simpelhen at få pakker med posten.

Et enkelt kort er det også blevet til. Jeg har brugt papir fra Sassafras lass som var blandt de papirer jeg havde købt. stemplet har jeg lånt af Stinne.

Har fri i morgen. skønt. Havde lovet kæresten at vi skulle gøre noget ved haven - men nu må vi se om det øser ned eller hvad.

Hav en god dag allesammen.

9 kommentarer:

Rikke Eskildsen sagde ...

Skønt kort, med dejlige farver.
Ja, det er dejligt når der kommer post. Tror at vores ost sommetider er lidt træt af mig, når der kommer pakker flere dage i træk :0)

Kom så igang sagde ...

Nu må du kunne klare dig et stykke og det er dejlige ting du har fået kan jeg se og flot kort du har fået lavet.

Netti sagde ...

Sikke da en masse lækkert papir. Og hold da op det er billigt. Super når man kan finde noget som andre ikke kan bruge mere.

Det er et rigtig lækkert kort du har lavet..Hvor er den lille pirat sød :o)

kreakris sagde ...

Heldig du er som har fått så masse fint! Eg ventar spent på pakke sjølv...Håpar eg blir like fornøyd som du!

Rumlebumle sagde ...

Hold da op med ting du har fået købt.. og så ved jeg endda du endnu ikke har fremvist dine high hopes stempler.. :D

Charlotte Ravn sagde ...

Nye sager til scrap kan man jo aldrig for få meget af ;)
Skønt kort som altid!

Mita`s hjørne sagde ...

Heisann...
Så masse flott du har kjøpt i det siste - blir nok mange flotte kort av dette... bruker slikt papir til tapet i dukkehuset mitt jeg...

Ha ei koselig helg...

Marie sagde ...

gode køb du har gjort dig. Og fed swap!! hvor er hun sød :)
rigtig fint kort.

Karina sagde ...

Rigtig dejligt kort du har lavet, skønne farver og et sødt stempel