onsdag, maj 21, 2008

Sommerhänglar...

Så er de nye sommerhängler nået hjem til mig. Jeg har desværre ikke haft tid til at bruge dem endnu (havde lige en lille opgave der skulle skrives). Billedet er derfor lånt fra hänglar-bloggen. Men ihhh hvor jeg glæder mig til at stemple stemple stemple og lave lidt kort igen...

De er bare så fine... Man kan jo slet ikke få nok at dem her!


Og så lige et par kort jeg ikke har vist før.

Whipper Snapper stempel og QK-bogstaver. papir prima + ?


Stempel fra High hopes. papir fra SEI

Tak til alle jer der kigger forbi hverdag. Især til jer der giver jer tid til at skrive en lille kommentar. Jeg sætter virkelig stor pris på det - i er bare søde. Jeg følger med på bloggene rundt omkring der er bare ikke tid til kommentare for tiden.

18 kommentarer:

Diana sagde ...

uh føj da, misundelse er en grim ting og jeg prøver at lade være, men det er atlså svært når man ikke selv har en svensk stempelpusher ;)

Glæder mig til at se hvad du får lavet med dine nye stempler

Karen sagde ...

GISP hvor er det dog nogle LÆKRE stempler! Hvad kan jeg bestikke dig med for nogle aftryk? :) Hov, hvad er det dog for en opgave du har lavet? Er du begyndt at skrive artikler??

maria sagde ...

Wow nogle super lækre stempler, hvem der bare kendte en der boede i sverige,eller boede der selv :0))

igen har du lavet nogle vildt flotte kort.

piabau sagde ...

Jeg siger det samme som de andre, hvem der bare kunne få fingre i de stempler. Det er nogle søde kort du har lavet, dejlige farver

abc sagde ...

Ej nogle søde stempler, gid det var mig der ejede dem. Jeg holder øje med dig blog, synes du har en fed stil og har da også liftet lidt derfra, hehe... Glæder mig til at se flere kort fra dig!!!!

Rikke sagde ...

øøøj nogen fede stempler..

hvis du er interesseret i at bytte aftryk så sig endelig til.. de bedste byttere jeg har er penny black :) hehe

Majer sagde ...

Åhhh det er så fine de nye stempler. Jeg er også så heldig at få fat i sådan et kit. De skulle gerne komme med posten i dag eller morgen. Glæder mig til at "nusse" med dem... skal desværre bare på arbejde hele weekenden... Så der bliver heller ikke så meget tid til det, for mit vedkommende.

Heidi sagde ...

kan jo kun sige som de andre wawww :o) Total skønne stempler ville ønske det var mig der havde dem i samlingen :o)

Connie sagde ...

Hvor er de dog lækker dine nye stemlper. Prøver du snart for skrev færdig og kan stemlpe løs.

Dejlige kort også.

Stinne sagde ...

heldige du med de stempler der - kommer du forbi og henter dine aftryk snart ?? jeg er hjemme mandag tidlig formiddag!

Koselig koselig sagde ...

Kjempefine kort du har laget igjen :)
Jeg ble sittende å se litt på profilen din, ser at vi liker mye av det samme innen film og sånt. Jane Austen, og ikke minst Matador! En av mine all time favoritter, som jeg har sett gud vet hvor mange ganger ...
Det skal være litt gamle dager, litt romantikk og litt upstairs, downstairs med humor :)

Takk for at du liker alfabetbildene mine også... i dag skal jeg pønske på bokstaven T.. jeg aner ikke hva det skal bli! :)

GOD HELG FRA METTE :)

kreakris sagde ...

Nok en gang: du lagar så flotte kort! Og eg skjønnar at du gledar deg til å ta i bruk dei nye stempla. Nyt dei!

Kom så igang sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kom så igang sagde ...

Rigtig flotte kort du har fået lavet

Netti sagde ...

Suuuk - det er da de fedeste stempler jeg længe har set. Wow..
Glæder mig til at se nogle kort med dem *S*

Marie sagde ...

fede stempler!!
det øverste kort er bare så flot, og SÅÅ flot farvelagt!!

daisy sagde ...

Så flotte stempler! Har sett disse i flere blogger i det siste, og er så misunnelig!

Ser ut som du hadde en flott tur i Berlin! Har vært der selv, en gang. Men kunne gjerne tenkt meg en tur til! :)

Koselig koselig sagde ...

Det "You take the cake" kortet var utrolig fint!!! Det var veldig min smak, absolutt! :)