onsdag, maj 07, 2008

Vinderen....

Så er tidsfristen for deltagelse i min lille konkurrence overskredet og det er tid til at finde en vinder. Der var 4 der deltog. Det er jeg rigtig glad for og det er nogle rigtig fine kort de har lavet.



af Rumlebumle
af Sallymoose
og af rnielsen79
Vinderen blev fundet ved lodtrækning:
Her alle 4 sedler...

Og vinderen er....

...

...

...

...

...

Hvis du sender mig en mail på sarahs-butik(a)hotmail.com med din adresse så kommer der et stempel afsted til dig.

En lille ting her til sidst. Jeg har lavet en lille byttehandel med 10na og hun har sendt mig en pakke med disse lækre sager. Glæder mig rigtig meget til at bruge det.

Tak for byttet...





3 kommentarer:

Stinne sagde ...

Sikke en masse lækre ting du har byttet dig til.

Jeg er ked af jeg ikke opdagede din konkurrece - kan altid bruge et ekstra stempel.

Send din adresse så sender jeg stemplerne til dig! :-)

lam sagde ...

sikken nogle flotte bidrag til din konkurrence.

lækre bytterier

Koselig koselig sagde ...

Det var fine kort alle sammen! Kjempesøte. Dere er så kreative alle sammen, det er utrolig morsomt å lese blogger og se på alt det fine og kreative som lages :)