mandag, juni 16, 2008

Blog-award og udfordring...

Jeg har været så heldig at få denne award hele 2 gange. Jaaaaa det er super sød af jer begge to. Det er fedt der er nogen der synes det er inspirerende at følge med her på bloggen. Og tusind tak for de fine ord jeg har fået med på vejen.


Fra Lene:

Jeg synes Sarah er vildt dygtig, og jeg får meget inspiration fra hendes blog. Sarah er også altid meget hjælpsom når man har problemer med noget.

Fra Jane:
Fordi du altid inspirerer mig til at lave smukke kort. Og fordi din blog er et inspirations mekka. Tak for det.




Fra Koselig Koselig har jeg for noget tid siden fået denne udfordring:
1. Hvad lavede du får 10 år siden? For ti år siden i disse dage blev jeg student fra Virum Gymnasium! party - party - party - party og på vej ud i livet og finde ud af hvad jeg så skulle bruge min liv på...
2. 5 ting på min to-do liste i dag? Slappe af!!!! (efter 7 dage i træk med vagter er det tiltrængt), Se på min uddannelsesplan (Er halvvejs i 1. ansættelse og vi har jo ikke været der hvis vi ikke har underskrifter på alt!), Lave nogle kort, På posthuset og hente et QK-alfabet og Købe ind og lave mad til min søde kæreste,
3. Snacks, jeg kan lide: Chokolade med mandler, hjemmebagte tærter/crumbles, Uhmmm, Nødder: cashew, mandler, paranødder..., godt brød og lækkert frugt: Jordbær, blåbær, ananas, vindruer, melon, hindbær...
4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær: Betalte min gæld. Gav min søster en del af pengene. Købte mig et "lille" hus og et superlækkert sommerhus tæt ved en god strand. Rejste meget mere: især til storbyer (NY, Barcelona, Paris, Rom osv). Ansatte en havemand og en personlig træner. (rengøringsdamen har jeg). Købte meget mere scrap. Give penge til lokale formål og projekter.
5. Steder jeg har boet: Gammel Holte: her er jeg vokset op, Virum: som helt ung med min bror- gode fester. Og med kæresten er det gennem de sidste 8-9 år blevet til: Helsingør, Hillerød, Holte og Holbæk... Som i kan se er jeg gået over til kun at bo i byer der begynder med H.

Jeg giver awarden videre og der følger udfordringen også med.
1. Karen: Tak for godt selvskab og masser af inspiration.
2. Koselig Koselig: (ja kun awarden) Super lækker blog. Fantastiske billeder og inspiration til alt hvad der gør livet godt.
3. Diana: Rigtig dejlig person, altid en fornøjelse at være sammen med. Laver superflotte kort, papir- og digi-LO.
4. Cecilie: Inspirerende blog. Superflotte LO - har en superlækker stil med masser af detaljer og flotte farver.
5. Netti: Altid helt utrolig flink til at skrive kommentarer. Skønt at følge med i din blog der både giver et indblik i dit liv, men også alle de flotte ting du laver. Godt initiativ med 1-2-3 scrap!.

Og der er masser af andre der fortjener en award - men det må blive en anden gang.

Hav en god dag.

2 kommentarer:

Diana sagde ...

Jeg takker og bukker og går straks i tænkebox. Hav en god, velfortjent fridag :0)

Elzie sagde ...

Vad skoj att du fått den två gånger. Du är väl värd den.
Hoppas du har en bra vecka.
Kram Elzie