mandag, juni 23, 2008

Cypercrop og Ismaki...

I dag har der været Cypercrop hos Scrapsisters. Der var rigtig mange gode udfordringer, men da jeg ikke papirscrapper har jeg kun lavet 2 af opgaverne.
Opgave 4 gik ud på at lave et julekort. Inspireret af ugens udfordring hos Ismaki blev resultatet således...

Forsiden...
Opgave 7 gik ud på at bruge postkort i sit projekt. Det var faktisk rigtig sjovt at lave - virkelig anderledes end det jeg normalt laver...(det er selvfølgelig et kort.)
I dag har vi renset alle vores bede for skvadderkål og rødder. Suk det er et værre arbejde - men nu er det heldigvis gjort.
Hav en god dag allesammen.

5 kommentarer:

Maria sagde ...

Hej Sarah

Hvor er det blevet fint dit pop-up julekort. Man kommer jo helt i julestemning :)

Knus Maria

Karina sagde ...

Rigtig søde kort. Kan især godt lide julekortet, mange søde detaljer.

Charlotte Ravn sagde ...

Wauh super lækkert pop-up kort!

Pia sagde ...

lækre bidrag , kan især godt lide kortet popup

Marolle sagde ...

vildt flotte kort sarah, det øverste er bare rigtig flot. Jeg ville også gerne prøve og lave sådan et pop up kort, kan duikke lave en vejledning :D
det nederste kan jeg også godt lide :) der er lidt nina stil over det.