søndag, juni 08, 2008

Frilandsmuseet og kort...

I weekenden har vi været i sommerhus. Dejligt lige at kunne låne sig frem til sådan et når man trænger til at komme lidt væk hjemmefra.
I dag har vi været på Frilandsmuseet, hvor der var veteranbilløb. Der var ca 30 gamle biler og motorcykler. De er bare super flotte...
*Her følger lidt stemningsbilleder fra idag.





Og Simba hilser på geden - som ikke var specielt begejstret for ham.
Jeg har også lavet et par kort de sidste dage...
Det første er et jeg har lavet for mine svigerforældrer som skal til kombineret 50 års fødselsdag og velsignelse af ægteskab.
Dette er med jordbær stempler fra magnolia og pigestempel fra Hängler.
Endnu et magnolia kort.
Hav en god dag allesammen.
Jeg regner med jeg skal på den store blogrundfart i morgen formiddag - Jaaaa man har jo helt abstinenser efter en weekend uden internet.

Jeg har lige et par tilføjelser.
Jeg har startet en stempelswap op hos Dreampapers - så kig forbi hvis du kunne have lyst til at være med.
Unikhobby har fået Design team og i den anledning er der en masse blogcandy på højkant. Kig forbi butikken og de dygtige designere: Stinne, Rikke, Tanja og Dorte.

7 kommentarer:

Diana sagde ...

Sikke nogle skønne sommerkort du har fået lavet !

Elzie sagde ...

Är det ert sommarhus som är i bakgrunden? Vilket underbart hus. Förstår om ni trivs där.
Och vilka kort du gjort. Fantastiskt fina!!
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

Sofie Thomsen sagde ...

Jeg synes du er rigtig sød og kalde mit "1. gangs forsøg" på at bemale et stempel for super-flot. Især når jeg tit sidder og sukker her foran din blog med disse super proffessionelle kort, der er farvelagt efter alle kunstens regler (... ikke dem jeg mestrer i hvert fald)!
... og Hillerød, Slotsarkaderne, er der 31 min. kørsel til herfra... Så om jeg kører dertil, eller til Dream Papers i Høje Tåstrup... er fuldstændig det samme for mig.
Og nøj, hvor er det hyggeligt at mødes med jer andre!

Kh
Sofie

Tanja sagde ...

Hej Sarah..

Tak fordi du vil deltage i min blog candy..
Dit navn er puttet i skålen - klar til at blive trukket ud.. :o)
Vil ønske dig pøj pøj.
Scrapknuzz Tanja :o)

Kom så igang sagde ...

Flotte billerder du har fået taget, da du var på ferie.Jeg kan også rigtig godt lide de kort du har lavet.

maria sagde ...

igen nogle super skønne kort :0)

Marie sagde ...

vildt flotte kort du har lavet igen igen !!
og flotte billeder af pæonerne ;)