lørdag, juni 28, 2008

God weekend...

Jeg har ikke lige så meget at vise for tiden. Jeg bliver ikke rigtig færdig med de projekter jeg går i gang med. Men det kommer nok lige pludselig.

Jeg var jo "værtinde" for en stempelswap hos dreampapers - det kan godt betale sig:O) Se en masse lækre sager jeg har fået!!!
Og til sidst et billede af hunden. Har prøvet at tage billeder af ham i dag, men det er helt umuligt fordi han er sort (og min kamera derfor har svært ved at stille skarpt på ham) og ikke rigtig gider være med til det...

God weekend til alle. Jeg skal desværre på aften-nattevagt.

3 kommentarer:

Pialine sagde ...

Hej Sarah, jeg har fulgt dit store arbejde med stempel swappen - flotte ting du har modtaget. Nu lakker wekenden mod ende her i Taastrup så god søndag aften...
Knuzzer
Pialine

Karina sagde ...

Hej Sarah.
Men dem havde du også fortjent, med det store arbejde. Jeg er i hvert tilfælde meget glad for at du gad og glad for alle de stempelaftryk jeg fik.

prinsessa1976 sagde ...

Hallo sarah.
Ja det ser virkelig ut som det lønner seg å ha swap. Masse flotte saker og ting du hadde fått deg der. Ønsker deg en fin fin dag. Klem fra Elin:O)