tirsdag, juni 17, 2008

Jeg en papir-narkoman...

Jeg elsker scrapbooking materialer. At kigge på dem, røre ved dem, eje dem og arbejde med dem. Som så mange andre kan jeg slet ikke få nok. Derfor har den rare postmand (eller i dette tilfælde FedEx-mand) atter en gang været forbi min hoveddør....
Jeg har betalt told for mange af de ting jeg har købt, derfor gør jeg det ordenligt når jeg bestiller. Gider ikke bestille for 200 kr og så skulle betale 100 kr i fragt og 200 kr i moms og afgift.

Så se hvad han kom med:


Og som om det ikke var nok så har jeg også købt lidt hos Cecilie da hun solgte ud af lageret... (Ja det ville jeg personligt næsten ikke kunne klare). Hun havde en masse lækkert papir til salg og da jeg har en svaghed for Crate-paper måtte jeg jo slå til.

Her til sidst er to af mine nye veninder: Abigail og Lucy har købt dem på Ebay til ganske billig penge. Lucy måtte desværre overnatte nogle dage hos de væmmelige toldmyndigheder men nu er hun endelig kommet hjem til mig.

Hav en god dag allesammen

5 kommentarer:

Marie sagde ...

ej hvor nogen fine ting !! jeg ville også have købt hos cecilie men jeg fik sendt til en mail der ikke virkede øv :( sådan kan det jo gå.
jeg har også budt på et nyt alfabet, men nu må vi se om jeg får det ;)

Jeg eeeelsker også nye scrappe ting. Det er sådan en dejlig følelse når det kommer ind af døren :)

Anonym sagde ...

WOW, hvor er det bare nogle fede ting du har modtaget. Glæder mig til at se hvad du får lavet af inspirerende ting/kort. KH 10na

Karen sagde ...

Sarah, du kan da ikke vise alt dette til en anden papir/pynt narkoman og så ikke skrive HVOR du har købt alt det lækre? :)

Helle sagde ...

Ja det er vildt lækkert det hele... hvad gav du for alfabeterne? og hvor har du købt alt det scrap .....

vil du ikke dele lidt? hihi

Knus Helle
(tobiaskristian)

Jette W sagde ...

Ja, det er altid dejligt at få en masse nyt scrap med posten, jeg har det også sådan, når jeg køber på Ebay, skal jeg betale told så er det bare ærgeligt, for man får jo nogle dejlig ting, og alfabeter er noget billiger.