søndag, juni 01, 2008

Kort og Ebay...

I onsdags var jeg en tur hos Diana sammen med Karen og Eva. (Hold op hvor er de blevet lækresmækre de to:O)). Der var lagt op til det helt store stempleri og kortmageri. Jeg fik næsten lavet et kort. Virkelig store sager...
Her er det så - med stempler fra Hängler og papir fra Crate papers (det stribede er en rest jeg fik af Diana).
I onsdags fik jeg farvelagt dette stempel motiv. Nu er det også blevet til et kort.
Stempel fra High Hopes.Jeg har også lavet et rundt kort - vældig inspireret herfra.

Så har jeg også været en tur på Ebay. Det er jo så populært for tiden:O)
2 alfabeter har jeg købt - PAIGE classic (dog kun UC) og CK typist for under 500 kr incl porto. (-told :O))

Jeg har også købt en crop-a-dile for $12. Har længe luret på sådan en - men synes den var lidt dyr herhjemme og jeg kunne ikke rigtig overskue det med porto, told og afgifter. Det gik nu fint og endte med at koste lige over 100 kr alt i alt.


Som i kan se på "det blå kort" har den allerede været i gang.

I dag har jeg været en tur på Fyn med min kæreste, søster og veninde. En rigtig hyggelig tur. Der dukker måske et par billeder op i morgen....

Hav en god dag allesammen.

12 kommentarer:

Karen sagde ...

Ihhh hvor er de blevet FLOTTE de kort! Næste gang vil jeg også lave et kort, istedet for at råstemple :) MEN jeg har i løbet af ugen fået farvelagt en del, det er bare så hyggeligt!! Kanon at du også er hoppet på Ebay bølgen hihi!

Karina sagde ...

Tre søde kort. Kan især godt lide det runde,flotte farver, sødt stempel og fordi det er rundt : )

Netti sagde ...

Sikke flotte kort du har lavet. De er helt sikkert nogle jeg vil lade mig inspirere af.

Heidi sagde ...

Hvor er de gode dine kort - skønne farver og stempler :o) Altid skønt med nyt til hobbyen :o)

Diana sagde ...

Aiii altså, hvad laver du nu på Ebay, alle de scrap-hungrende danskere presser jo priserne op, haha !!
Og du kan sq da ikke skrive at folk blive siv af at komme hos mig, så er der jo ingen der tør besøge mig mere *LOL*

Hyg dig, og vi ses vel snart igen ??

Marie sagde ...

virkelig flotte kort, du er bare blevet så dygtigt til at lave kort sarah :)
fedt du også har købt på ebay har du fået dine ting ?
mine ting er ikke ankommet endnu, håber der dukker noget op i denne uge :)

charlotte sagde ...

Sikke nogle søde kort du har lavet. Jeg kan rigtigt godt li' det runde af dem. Meget flotte farver og stemplet er da for herligt.
Og billige sager du har købt på Ebay! :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Ih sikke nogle lækre kort du har lavet, det er vildt sødt, stemplet på det nederste kort! Det lyder som om i har haft en hyggelig dag hos Diana!

Majer sagde ...

Sikke flotte kort du har lavet og en god handel på eBay. Det kan man ikke få for mange af ;-)

Jeg var elers også inviteret op til Diana, men kunne desværre ikke komme. Håber at få hilst på dig en anden gang.

Koselig koselig sagde ...

Kjempesøte kort :)
Jeg har aldri handlet på Ebay. Jeg har ikke helt turt, men jeg skal... har innmari lyst til å handle sko og vesker etc. der. Og smykker og så videre...

Jeg er bare litt treig ;) haha :)

Anonym sagde ...

Great use of the Crocodile tool. Congrats on it!! Im looking for a Bind-It-All to make children's books for my little children. Any clues on where to get one? Mange tak, dansk er jeg ikke så godt til =(

Mvh,

Vicky
DigiScrapDepot.com

Anonym sagde ...

Mere info: Jeg er i NordJylland, Amerikansk.