onsdag, juni 11, 2008

Lidt kort...

Jeg havde som sagt fri i weekenden så der fik jeg lavet nogle kort.
Først er et kort jeg rent faktisk skal bruge til noget. (alle de andre ligger bare i en kæmpe bunke!!) Dette er til min kærestes fætter og kone der holder 80 års fødselsdag her om en lille måned når de kommer til Danmark (de bor i Tromsø). Så det er et lille "tak for invitationen - vi vil gerne komme - kort".
Jeg prøvede mig lidt frem med masking, altså stemplen oven på hinanden. Det er nu meget sjovt at lave sådanne så billeder.
Min kloge søster skulle selvfølgelig kommentere størrelsen på mariehønerne - og at hun var glad for de ikke havde den størrelse i virkeligheden.

Så et kort med stempel fra High Hopes - synes det er så sødt. Min kæreste synes også det var helt fantastisk da han nogen lunde elsker sin hund og is lige højt (Dvs RIGTIG MEGET).
Bogstaverne er Zoe fra QK. Papir fra BG.
I aften står den på aften-nattevagt igen igen. Havde lige en hård en af slagsen i mandags også. Så har jeg 3 dage med dagvagtarbejde - men så står den på næsten 2 uger med stuegang og en friweekend. Så er der forhåbentlig tid til lidt kort lavning....


9 kommentarer:

Kom så igang sagde ...

Dine kort er super flotte vis nogle flere af dem, det glæder jeg mig til.

Netti sagde ...

Sikke da nogle søde kort du har lavet. stempler er så flotte. jeg er vild med hvordan der er små detaljer på kortene. rigtig god idé.

Karina sagde ...

Lækre kort du har lavet.

Pia sagde ...

super lækre kort med fine detaljer

Linda sagde ...

super flotte kort. kan du maile mig da jeg ikke forstår ald det andet...
linda@allan-murer.dk

Heidi sagde ...

super flotte kort - er helt vild med det med is :o) Skønt papir :o)

Linda sagde ...

hej sarah. jeg vil s� gerne v�re med i det stempel bytteri som du har. vil du skrive til mig p� min mail, da jeg ikke forst�r det andet med pb???
linda@allan-murer.dk

Pialine sagde ...

Hej Sarah - super søde kort du har fået lavet igen :o) ...du må da se at tage de færdige kort med på arbejdet så du kan få dem solgt ;o)
Kuzzer
Pialine

troll13 sagde ...

Sikke nogle lækre kort og rigtig søde detaljer.