mandag, juni 30, 2008

Magnolia sommer-klubpakke...

Jeg er blevet færdig med et enkelt kort. Jeg har massevis af halvfærdige - men jeg kan ikke helt tage mig sammen til at få dem færdige .
Det er lavet ud fra ugens skitse hos Friday Sketchers.


I dag blev jeg ganske overrasket - ind af brevsprækken var stemplerne fra Magnolias sommerklubpakke nemlig kommet...

Jeg havde slet ikke forventet dem endnu - og så på en fridag.... :O)

Hvis du kan tåle det, så er der et lille kig her: (Hvis ikke, luk øjnene...!)




-






-






-






-






-






-



Jeg er nu næsten udgået fra EZ-mount, så jeg er nok nød til at kører en lille tur til Dreampapers!

I weekenden fik jeg dette skønne stempel fra Sweet Art Ebony. Er hun ikke sød...


5 kommentarer:

Mutte sagde ...

Jeg kunne ikke lade være med at kikke, det er bare søde de stempler.

maria sagde ...

wow en lækker pakke, nu bliver jeg helt ked af jeg ikke nåede at bestille den selv.
Super lækkert kort i nogle skønne farver :0)

Annette sagde ...

Super lækker skitse, den må jeg gemme.
Tak for besøget, som altid rigtig hyggeligt, og tak for aftryk af de nye Magnolia-stempler.

Karina sagde ...

Endnu et sødt kort fra dig. De stempler er da for lækre, især ham med guitaren. Der mangler nogle flere spændende drenge stempler på markedet.Hilsen en mor til to drenge ; )

Marolle sagde ...

ej hvor er de nogen søde stempler :)
søde kort.