søndag, juni 22, 2008

Nye stempler og Friday Sketchers...

I dag kom der nye stempler ind ad døren til mig fra Funky kids. To stempler fra Sweet Art Ebony og et enkelt fra Sugar Nellies Maggie og Hamish serie. De nye stempler skulle selvfølgelig afprøves idag....
Første kort er lavet efter ugens skitse fra Friday Sketchers. Det er sjovt at lave de her udfordringer. Det er fin inspiration.
Først skitsen:
Så mit resultet.... (billedet er ikke så godt)
Her et kort med det andet stempel fra Sweet Art Ebony. Er det ikke fint!!!!
Papiret fra er Fancy pants og making memories....
Her gik der lidt farvelade i den. Jeg synes baggrundspapiret er rigtig fint - men ved ikke lige om jeg er helt tilfreds med resultatet.
Punchinella'en er noget jeg fik med posten i dag fra søde Karen. Tusind tak - Det er jeg super glad for. (Det skulle da også lige prøves)

I dag har jeg også fået stemplet til stempelswappen. Havde vist lige meldt mig på lidt flere grupper end jeg lige kunne huske. Men søsteren hjalp mig, så det var hurtigt overstået.

Mine søstre (tvillinge- og lillesøster) har været her i weekenden. Vi holdt "video"aften! Hold da op nogle ualmindelig dårlige film vi fik lejet.... Tilgengæld spillede vi Guitarhero og det var sjovt. (selvom jeg var virkelig dårlig.) Ihhh snart skal vi have en playday igen og så skal vi spille Sing star. (det er jo bare helt fantastisk.... bare ikke for naboerne:O))

Hav en god søndag - min står på havearbejde. SUK!

11 kommentarer:

stardustgemsandribbon sagde ...

Wow...you have made some beautiful cards! They are all so cute and so well coloured with gorgeous papers! Thanks for joining in FS challenge again.
Carole

Jacqueline van der Sar sagde ...

Beautiful cards!!! Great job! The images from dugar nellie are great, and beautiful coloured. Great papers and nice details!! Thanks for joining in FS. And if you like I have some blogcandy to win....

Debbie sagde ...

Wow!! Such beautiful cards. Excellent work.

Debbie x

mueppi sagde ...

Wow........ Deine Karten sind wunderschön!!!

debby4000 sagde ...

Gorgeous cards they are stunning. Can't choose a favourite because they are all so fab.

rosalien sagde ...

What a beautiful cards you made. And those stamps are yummie!! Love to have some of them.:) I love the colors too. You did a great job.

Rosalien

Linda sagde ...

Super flotte kort, hende med paraplyen er da bare sød:-)
Du er god:-)

Scrapmumur sagde ...

I love your cards fabulous!!!
Thanks for your participation.
Mumur

agnes sagde ...

Great card with a lovley image nice coloring

Marolle sagde ...

fine kort igen igen. Den er god den skitse, tror også jeg skal prøve den :)

E.T sagde ...

all the cards are very pretty! very very good job!