onsdag, juni 04, 2008

Så har der atter været post i postkassen....

Nu når jeg er hoppet med på henholdsvis Quickutz og Ebay bølgen synes jeg lige så godt jeg kan gøre det ordenligt.
Jeg har derfor købt endnu et alfabet - som dumpede ind af min brevsprække i dag.
Det er ZOE- alfabetet... Ville gerne have lidt forskelligt til skrift på kortene. Jeg synes disse har en god størrelse.


Jeg skal på aften-nattevagt så jeg har lavet lidt kort idag.

Her har det nye alfabet været i brug på et drengekort!

Endnu et kort med magnoliastempler og QK CK typist alfabet.

Og magnolia igen. Denne gang uden QK men med papir fra Graphic 45...

Jeg har fri fredag, lørdag og søndag - så den står på sommerhus. Jaaaa afslapning og måske lidt kort.... og en tur i vandet!

Hav en god weekend allesammen.

8 kommentarer:

Mya sagde ...

Hej Sarah

Kunne du tænke dig at starte en stempelswap op igen? Nu er vi da tre mere der er på

VH. Maja

Karen sagde ...

Sarah, du er sååå produktiv! Jeg får helt sved på panden :) Når jeg skal på aftennattevagt, så ligger jeg på langs inden og sukker hihi!

Lene sagde ...

Hvor er du heldig at have vundet de alfabeter. Jeg tør ikke rigtig mere, da jeg synes at portoen bliver meget dyr nogle steder.

Flotte kort du har fået lavet...

God tur i sommerhus...

kreakris sagde ...

For ein produksjon! Kjempeflotte kort. Eg blir fortsatt like imponert. Her i Norge er det så varmt at all kreativ aktivitet må vente. Det er hagearbeid og uteliv som står i fokus når sola skinner. Men så snart det blir regn skal eg sette meg ned med dei fine stempeltrykka eg fekk av deg!

Koselig koselig sagde ...

Blir veldig inspirert av alle fine kort som du og flere andre lager. Jeg har et stort fotoalbum med sorte sider i og det har jeg tenkt å lage et fint scrappealbum av etter hvert. Nå skal vi jo på ferie til Frankrike en uke så da har jeg en ypperlig anledning til å samle på alt mulig stæsj fra den turen, billetter, kart og diverse. Det blir fint å bruke som bakgrunn og sånt til bilder. Har du noe erfaring med slike fotoalbum?

Pialine sagde ...

Igen superflotte kort du har lavet.. jeg er altså helt vild med de hängler ;o)
Knuzzer
Pialine

Heidi sagde ...

waw de er for mums dune kort - rigtige flotte :o) Og god weekend :o)

Marie sagde ...

hvor er det et flot alfabet, hvad har du givet for det ??
rigtig fine kort :)