søndag, juli 06, 2008

En tur til Sverige...

Det har jeg været på sammen med min søster i går....
Vi stod tidligt op for vi havde en lang tur foran os.
Helt op til Magnolias butik i Borås skulle vi nemlig....
Har længe tænkt på at kører derop og i går passede det.
Det er godt nok en lækker og stor butik. Fyldt med stempler og papir og blomster og ... og ....
Selvfølgelig købte vi en bunke stempler med hjem. I dag har vi monteret dem på EZ. Glæder mig til at få brugt dem.

Bagefter kørte vi en tur til Halmstad hvor der var scrapmesse.

Der var ca 10 forskellige butikker der var med. Desværre havde Jacob sat mig på et budget - så jeg kunne ikke købe alt det jeg gerne ville.

Men lidt flere stempler blev det til...

Og lidt knapper og gems og ting og sager...

Og selvfølgelig også lidt papir....

Købte ikke noget papir hos Magnolia - men de havde bare alt det papir hjertet kunne begære...

HAv en god uge allesammen


9 kommentarer:

Mutte sagde ...

Sikken en masse dejlige ting du fik indkøbt. God fornøjelse.

Mia sagde ...

Mums nogle lækre indkøb....er sikker på at du kunne have købt meget mere. Jeg sætter også altid mig selv på budget (der er ikke nogen der kan gøre det for mig), så kan jeg bedre handle med god samvittighed - og ved præcis hvornår jeg skal stoppe!

Majer sagde ...

Sikke en masse ting du har købt. Du må da snart have en millon-millard stempler :-)

Kender godt det der med budget. Det kan være vildt irreterende, men også meget fornuftigt :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Arjjjjj du glemte at tage mig med lol! Sikke nogle dejlige ting du har købt, glæder mig til at se dem forvandlet til smukke kort!

Karolina sagde ...

Tack för besöket, kikar tillbaka lite. Ni verkar ha haft en trevlig tur i Sverige och vad många fina stämplar du har köpt

madamtridse sagde ...

Wauw sikke en masse dejlige ting du er købt med hjem. Selvom du var sat på buget. :o)

Netti sagde ...

hvor er jeg misundelig på at man bare lige kan køre til Sverige og handle magnolia og tage på messe. det er jo lidt svært fra vestjylland :o)
Superlækre ting du har købt. Jeg er SÅ misundelig.

Anonym sagde ...

Hold da op, hvor er det bare nogle lækre ting du har købt. En tur til Sverige står også højt på min ønske seddel. Hvad er den lille "zink ting" til venstre på billedet hvor distress ink også er på?? Er det opbevaring til et eller andet.KH 10na

Rikke Eskildsen sagde ...

Skønne ting du har fået med hjem.