torsdag, juli 24, 2008

Gæstedesigner og kortudfrodring hos Scrapsisters...

I dag har jeg en gæstedesigner her på min blog! Det er min søster Maria.... Hun var på besøg her i weekenden og der lavede hun det pop-up kort hun var gået i gang med sidste onsdag hos Dreampapers færdigt.
Min søster er ingeniør og ret tålmodig - så hun synes det er ret sjovt at lave nogle avancerede konstruktioner - ting der kan vippe, folde sig ud, dreje osv... Hun er allerede i gang med at gennemtænke næste projekt!
Men her er hendes kort....
Forside
Åbnet...Detaljer:
Små glimmersølv marsmænd/robotter med rulle øjne
Selvfølgelig på en pop-up måne...

Rumraket på fjeder og Jorden...

Jeg har lavet dette kort til SuzziQ's kortudfordring hos Scrapsisters.

Man skulle bruge en journaling tag og så skulle der være mindst en sommerfugl og bånd et eller andet sted på kortet.

Jeg havde lige lyst til at lave noget farverigt!

Jeg har brugt Crate paper, sommerfuglene er klippet ud i hånden, punchede blomster, tag?.

Jeg må gøre mig klar til arbejde!!!!

13 kommentarer:

marianne sagde ...

Wow, begge kort er vildt flotte. Og vanvittigt forskellige..... Kan blive med at finde detaljer på dem - fedt!

Karen sagde ...

hvor sejt, sikke en talentfuld søster! Super flot også det du har lavet :)

Charlotte Ravn sagde ...

Skønne kort begge 2 og meget forskellige. Det er da skønt at din søster deler din interesse for kort lavning!
Super at du havde lyst til at deltage i udfordringen på Sisters!

Linda sagde ...

Jeg er vild med dit kort. Den som din søster har laver er super sød, og hun er rigtig god til det.

Eva Dohn sagde ...

Hvor er I bare gode begge to :o) jeg synes det er et fantastisk morsomt kort, din søster har lavet, men mange fine detaljer.

Anonym sagde ...

WOW, jeg troede kun det var dig der var så ekstrem god/kreativ til at lave kort. Nu får du også konkurrence fra din søster. Nå men, det bliver da heldigvis i familien :o) Det er superflot som altid. KH 10na

Anne Bente sagde ...

wawwww så super lækre kort begge 2

Koselig koselig sagde ...

Kjempefine kort. Din søster er veldig flink! Syns spacetemaet var utrolig stilig. Kanskje tøft som bursdagskort til en liten gutt? Eller meg, for jeg liker space også :) hihi... og så synes jeg sånne pop up kort er så fine. Har du sett at det er flere barnebøker (fra Amerika) å få kjøpt som er pop up og de er jo så fantastisk flotte. Skulle ønske jeg kunne noe sånt :)

Men nå er det søndag og vi skal på stranden i dag igjen. Det er herlig at det er blitt så fint vær nå i weekenden. Bare så synd i morgen er det jobb igjen... 3 uker igjen å jobbe nå skal jeg ha en uke ferie igjen.

Skulle du på ferie til Nord-Norge?

Pialine sagde ...

Flot flot kort Maria - jeg så jo noget af det blive til, hvis ikke det hele - he he ka ikke lige huske det og set superflot kort fra din side også Sarah.
Godt med lidt gæstebesøg på bloggen...
Knuzzer

Trine Emdal sagde ...

jeg har givet dig en Award for dit kreative og inspirende arbejde
den ligger på min blog

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte kort. jeg er nok mest til det du laver men det er fordi jeg ikke har tålmodighed til det andet GG Men flot er det - det kan ingen nægte!!

Rikke Eskildsen sagde ...

Sikke nogle skønne kort i har lavet. Jeg tror da søster skal lave nogle veledninger til de kort, de er for skønne :0)

madamtridse sagde ...

Det er nogle flotte kort I har lavet. Det første er rigtig sjovt, det ville lige være et kort for min nevø.
Men det ser lidt svært ud. Så det ville være en rigtig god ide med en lille vejledning til kortet. Dejlige farver du har brugt til dit kort. Super.
Ha' en forsat dejlig sommer