onsdag, juli 16, 2008

Kort og nye Whipper Snapper...

Et kort lavet med et af de nye Magnolia stempler jeg købte i Sverige - jeg synes bare det er så fint!!! Papiret er noget jeg har købt på tilbud hos Panduro (MME).
Stemplet er farvelagt med Derwent watercolours.
Et kort med et af de andre stempler jeg købte i Sverige - kan ikke lige huske hvad butikken hed... Skal nok finde ud af det.
Er hun ikke herlig?
Endelig fik jeg brugt nogle af mine glimmer thickers...

Og så har jeg fået post fra USA...

Whipper Snapper sælger nu deres stempler med Cling mount (= EZ-monterede). Jeg var nød til at købe nogen :O)

9 stk for 405 kr incl porto - leveret på under en uge...

De er super lette at bruge og så fylder de jo meget mindre end dem på træklods!

Og så er der bare tusindvis at vælge i mellem!

Hav en god dag allesammen.

10 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er de søde de kort og søde stempler og farver du har brugt. Du må også have en god dag

Raziel sagde ...

Lækre stempler du har købt. Jeg er også vild med Whipper Snapper :) Dine kort er bare så flotte. Især det øverste er vildt sødt!

randi sagde ...

hvor er de bare lækker de stempler.kan især godt lige det med klovnen:-)
og rigtig fint kort...

Heidi sagde ...

ejj hvor er de bare mums de stempler og ja det er dine kort jo også :o) super skønt stempel fra sverige elsker magnolia :o)
Er helt vild med dít kort med 29 igen - sjovt nok det bliver jeg også hver år :o)))

Anonym sagde ...

WOW, flere flotte kort fra dig. Du har da helt klar fortjent de nye whipper snapper stempler :o) God fornøjelse med dem. KH 10na

Helle sagde ...

vildt lækre stempler... savle savle... sig til hvis du bliver træt af dem. hihi. og hvor er de bare gode dine kort.
Knus Helle
(tobiaskristian)

Fadnaes Design sagde ...

WOW - jeg er vildt imponeret over dine kort. Super flotte. Jeg kigger nok forbi igen.

Pialine sagde ...

fantastiske stempler du har købt og de kort du laver er altså bare så supersøde.
Knuzzer

Charlotte Ravn sagde ...

Hehe jeg har også været på rov i Panduro :)
Super flotte kort igen igen!
Skønt at man nu kan få Whipper Snapper umonterede, kan være jeg snart skal en tur deromkring :)
Jeg vil meget gerne benytte mig af dit fine tilbud om ænderne, kan du ikke sende mig en mail, så vi kan aftale, hvad jeg skal sende dig i stedet for?

Solstad sagde ...

WOW!! Du er bare superflink ! nyydelige kort du lager :)
Vi er straks på vei til Danmark for å feriere ....håper dere har sol og varme når vi kommer ;) Her er været elendig! Vi skal til Søndevig og Odense.
God sommer.
klem