onsdag, juli 02, 2008

Kort og Tillykke...

Et kort indlæg inden jeg skal på aften-nattevagt.
To kort er det blevet til.
Det første med stempler fra Magnolias sommerpakke og papir fra MME (ja jeg har også været i panduro!)

Andet kort med stempel fra Sweet Art Ebony og papir fra BG (det nye Euphoria). Har set på det papir længe op nettet men kunne ikke rigtig finde ud af om jeg kunne lide det. Men det er faktisk rigtig pænt når man får det i hånden.... Og så har "svigerfar" fødselsdag ("-" fordi jeg jo ikke er gift endnu)
Tillykke til ham - jeg skal jo på arbejde så derfor går jeg glip af fødselsdagen....
Jeg har sat sådan en oversættelses funktion fra Google på min side... Mest fordi den oversætter helt i skoven nogen gange... Det er faktisk ganske sjovt at læse.
Hav en god dag allesammen

6 kommentarer:

berto xxx sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Karen sagde ...

Håber det bliver en stille og rolig vagt :) Flotte kort..du er så sej :)

Karina sagde ...

Lækre kort, søde stempler. Sødt med båndet igennem eyelets det skal jeg huske.

Heidi sagde ...

super flotte kort - er da helt vild med dine nye stempler :o)

God weekend :o)

JULIE K sagde ...

Så fine kort. Og flott bilde også av det vakre danske flagget mot den blå himmelen : )

Koselig koselig sagde ...

Kjempefine kort og gratulerer til din "svigerfar" :)
Jeg har også den oversettelsessaken fra Google og ja, jeg holder på å le meg fillete noen ganger! haha, men det er jo kjekt da hvis det kommer en fra den andre siden av verden innom, så har de litt sjanse til å forstå en smule da. Ikek dumt ikke dumt!

Skal du ha ferie da? Hvor skal du og jeg håper du koser deg selv på nattevakter :)
Ha en utrolig fin helg Sarah :) Klem fra Mette