onsdag, juli 16, 2008

Kort uden stempel!...

Jeg har lavet et kort til en konkurrence/udfordring hos papermaze.
Det gik ud på at lave et kort med masser af farver og pynt - men uden stempelmotiv! Papiret man brugte skulle kunne købes i deres shop.
Her er mit resultat....
Det er faktisk ganske sjovt at lave kort uden stempelmotiver - men jeg skal have et lille skub for at komme i gang. Der er jo så mange flotte stempelmotiver derude som jeg jo gerne vil bruge!!!

Og så dagens wulffMorgenthaler.
fnis.... ja jeg synes det er vældig morsomt!

Jeg har faktisk nogle flere kort jeg ville vise - men det må vente på dagslys!

Jeg går og lader lidt op til at en Blogcandy her på min blog i anledning af sommeren!!! (eller et eller andet...)

Hav en god dag allesammen.

2 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

oijj et lækkert kort Sarah, skønne farver og dejligt også at se kort uden stempelmotiver, selv om de jo er søde!

Nina sagde ...

Waaauuuuu! Jeg spottede dit kort på PaperMaze's blog imorges...og jeg synes at det er VILDT flot! Món ikke du vinner?



//N

PS. Tak for de söde ord du efterlod på min blog idag.