fredag, juli 11, 2008

Sommerudfordring....

Anne har en lille sommer udfordring kørende hos Dreampapers. Hver dag ( i 14 dage) lægger hun en ny skitse op. Jeg har lavet dette kort ud fra dagens skitse. Det er til min "svigermor" som har været så uheldig at brække armen....

Magnolia stempel. K&Company papir fra Panduro, blomster fra Prima QK blade og tag, brads fra dreampapers. Bogstavet er fra en sweet pea scrap månedspakke.
I går var jeg en tur i Panduro. Manglede en StazOn - jeg var så heldig at de havde dem på tilbud til 29 kr. Det var et kup!!! (så der røg to i kurven - var lige ved at hamstre nogle flere, men de holder jo længe)
Jeg var også lige en tur forbi Scrapshop - der var godt nok rigtig tomt på hylderne men jeg købte noget karton og hamstrede pitt refills.... (glue-roller) Jeg har godt nok fundet et andet sted der sælger det - men nu har jeg da lidt på lager.
Jeg har to aften-nattevagter her i weekenden. Så jeg vil pakke mig sammen og gøre klar til arbejde!

4 kommentarer:

Pia sagde ...

kanon flot kort i dejlige farver og super lækre og mange detaljer

Karen sagde ...

Et par spørgsmål..efterlod du nogen refills? Og hvis ja..hvor mange? :) Og..hvor kan du ellers få dem? Det var nemlig også min plan at tage derned og hamstre lidt..

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot kort du har lavet til din stakkels svigermor! Hun er bare søde den lille Tilda med brækket arm :)
God arbejdslyst!

Elzie sagde ...

Vilket härligt kort. Får hoppas att svärmor kryar på sig snabbt efter att ha fått det.
Ha det så bra.
Kram Elzie