tirsdag, juli 22, 2008

A Spoon Full of Sugar challenge

Jeg har lavet 2 kort udfra ugens skitse på A Spoon Full of Sugar challenge-blog.
Det er Katharina der har lavet ugen skitse.
Og her er mine kort så:

Hängler stempel, papir fra SEI og lidt Crate paper.

hängler stempel igen, papir fra Kaiser og MME. Blomster fra Prima.


Til jer der elsker Hängler og har en svensk/norsk stempelpusher så er det nu tid til at bestille høst/vinterpakken fra hängler og stängler. Sidste frist 1. september.
Jeg skal da i hvertfald have fat i min!!!

22 kommentarer:

Debbie sagde ...

Beautiful cards the images are so cute I love them.Thanks for playing along this week, Hugs Debbie x

Pia sagde ...

super søde kort, øv det er en skam jeg ikke har en pusher der kan bestille

Bunny-Zoe's Blog sagde ...

Two very beautiful cards Sarah, Love the cute images and pretty papers and flowers, Thanks for joining in our challenge, Hugs, Nikki x

mar1ene sagde ...

Amazing cards, love them both!!

Marlene x

Bubbles sagde ...

2 gorgeous cards so very pretty, just love the cute images! Thanks for playing.
Joanne x

Alison sagde ...

What beautiful cards very pretty.

Dawn sagde ...

Lovely cards like the papers you have used

Debbie sagde ...

Two amazing cards Sarah. Love the pretty papers.... beautiful.

Debbie x

madamtridse sagde ...

Hej Sarah
nogle super flotte kort du har lavet. Jeg er vild med farverne.

Jeg har givet dig en award, kig på min blog.
forsat god sommer

Hilsen
Gitte

Hulda sagde ...

Flott kort, Sarah! Jeg likte så godt malen du har laget også. :)

Hulda sagde ...

obs. ser at du har brukt en skisse fra en annen blogg, rakk ikke lese alt før jeg skrev. :) Flotte kort var det uansett!

Sharon sagde ...

Both beautiful cards - I love the images and the colours you've used on both cards
Sharon x

agnes sagde ...

Beautiful cards,lovley coloring

Rach sagde ...

wow 2 cards! both look adorable. great job. hugs rach.xx

Gill sagde ...

Beautiful cards, both just gorgeous, love the colour combinations and the super cute images
lv Gill x

Trina sagde ...

Wow, 2 cards!! They are both wonderful!! Love the images and your coloring!!
Thanks for playing along this week!

Mam Goudig sagde ...

J'adore cette carte, elle est magnifique
Bravo
Biz LAURENCE

Katharina Frei sagde ...

Two absolutely fabulous creations!!! Love your style :)

debby4000 sagde ...

Beautiful cards, fantastic images.

Karina sagde ...

Fordi du laver sådan nogle fine ting, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
Hilsen Karina

Bev sagde ...

Two fabulous cards!!!

eba sagde ...

Nydelige kort!