onsdag, juli 30, 2008

Udfordring hos Scrapsister og campingtur...

Jeg har lavet dette kort til ugens kortudfordring hos Scrapsisters....
Man skulle bruge "Sting" og 3 blomster.
Mine sting er tegnede, stemplet er fra Whipper Snapper, blomster fra prima og papiret er noget restepapir, QK-bogstaver...
Jeg har ferie på fredag (JUBIIIIII!!!!!)
Jeg glæder mig rigtig meget - en uges sommerlejr og en uge til Siljansøen...
Nå men i anledningen af det gode vejr tog vi på en lille campingtur i weekenden, da vi begge (eller 3 for min søster var også med) havde fri. Det var rigtig hyggeligt. Selvom der var lige lovligt meget natur i form af fluer, mariehøns, hvepse, ørentviste osv.
Solen brændte mine skuldre og brandmændene mine ben - men sådan er det jo når man ikke bruger hovedet...
Her er lige et par billeder fra turen....



Nu skal jeg ned og pakke til sommerlejren - Ihhhh hvor jeg altså bare glæder mig!

10 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det bare et herligt kort!! Super flot og humoristisk. Og sikken nogle fantastiske billeder, især af solnedgangen!
Rigtig god ferie, håber du nyder det i fulde drag.

Koselig koselig sagde ...

Siljansøen? Skal du til Norge og Telemark??? Husk i så fall myggspray da Sarah :)

Nydelige bilder og jeg ønsker deg en riktig god ferie (jubiiii!) :) Håper du får bare fint vejr og sol og masse fine minner :)

Klem fra Mette

Karina sagde ...

Skønt kort og lækre fotos.

Fru Obenhaupt sagde ...

Rigtig god tur. Øv og jeg som troede jeg skulle en tur til Holbæk... Nå men I må hygge. Fantastiske billeder i øvrigt.

troll13 sagde ...

Skønt kort og lækre billeder. Rigtig god tur ;o)

Majer sagde ...

Skønt kort... Kender mange mænd, som kunne være den perfekte modtager af sådan et kort ;-)

Cecilie sagde ...

Det var da et super fantastisk kort! Du er virkelig god til detaljer og de små ting, der fuldender kortene.

Pia sagde ...

super skønt kort og helt fantastisk smukke billeder

Stine sagde ...

sikke fantastiske billeder du tager. kan du have en rigtigt god sommerlejr, det er bare fedt at være afsted.

Marolle sagde ...

hvor er det bare et sødt grill kort :) og super flotte billeder.
Flot header du har fået forresten :)