mandag, juli 21, 2008

Whiff of Joy Guest Designer call...

Katharina en utrolig dygtig kortlaver har startet sit egen lille firma (Whiff of Joy stamps) hvor hun laver sine egne stempler. Hun har fået nogle fantastisk dygtige tegnere til at hjælpe sig med at skabe de sødeste figurer...


Prøv at se en gang - er hun ikke sød?

Når man sådan producerer stempler må man også have et Design team. I den forbindelse har hun lavet et Guest Designer call... Man skal lave et kort ud fra denne skitse.

Det var jeg jo nød til at prøve og her er så mit resultat:


Stempel fra Whipper Snapper. Papir fra Crate paper (det elsker jeg!).

Katharina has started her own small stamp company Whiff of joy stamps. Look at the wonderful character above! Isn't she a beauty?

Katharina is having af Guest Designer call. So I made a card with this sketch made by Katharine herself. And now, of couse I hope she will pick me:O)






7 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Kanon sødt stempel. Og dit kort er så flot, elsker også crate paper. Flot løsning af skitsen, og så kan jeg som dig, også godt lide at der er en slags matte rundt om noget af mønsterpapiret. Rigtig lækkert :-)

Connie sagde ...

Hvor er det sød, stemlpet, men dig kort er nu også lækkert.

Jeg har givet dig en award - se på min blog

Pialine sagde ...

Supersødt stempel - der må jeg ind og kigge. Flot skitse og superskønt kort du har lavet. Jeg har også lagt en lille award til dig på min blog ;o)
Knuzzer
Pialine

Gill sagde ...

Lovely card, the image is fantastic, so beautifully coloured
lv Gill x

Rach sagde ...

oh gorgeous card, super image and coloured beautifully, great papers, and detailing. love the button in the middle of the ribbon bow. nice touch. good luck in the GD call. hugs rach.xx

Katharina Frei sagde ...

Great image and I love the paper, the lace and the button on the bow. A really wonderful creations!!!

Zarah sagde ...

Oh my goodness... How CUTE!!