tirsdag, august 19, 2008

Hej igen....

Så er jeg kommet hjem fra ferie - det har bare været fantastisk men er gået alt alt for hurtigt.
Jeg har været en uge på sommerlejr ved Kagerup i nordsjælland og en uge ved Siljan søen i midtsverige. Jeg elsker Siljansøen og området deromkring og det er i hvertfald ikke sidste gang jeg har været der....

De næste par dage kommer der nok en del indlæg med billeder fra min ferie.

Jeg fik da også fundet en scrap-butik i Falun. Prøvede ellers ihærdigt at få dem (Jacob og min søster) til at køre enten til Göteborg eller Stockholm - men det synes at 300-400 km hver vej var lige i overkanten for at jeg kunne få min lyst styret (det er der måske noget om!)
Men jeg var forbi min svenske hängler pusher på vej hjem og nu er den nye klubpakke bestilt!


3 kommentarer:

Marolle sagde ...

Kagerup, hi hi så har du været lidt herop af hvor jeg bor ;)
Flot billede. Ja 3-400 km hver vej er lidt langt (eller det synes vi scrappere da ikke er noget :D ha ha)

Karina sagde ...

Wauw et lækkert billed.
Velkommen hjem.

Netti sagde ...

Velkommen hjem og hold da op et lækkert billede!