søndag, august 31, 2008

Kort udfordring hos Scrapsisters...

Jeg har lavet disse to kort til ugens kort udfordring hos scrapsisters. Man skulle lave et kort der var "alt andet end firkantet"!
Jeg lavet ALTID firkantede kort så det var en rigtig god udfordring for mig... Jeg har ladet mig inspirerer herfra. Hun har faktisk lige postet nogle super flotte "ikke firkantede" kort på sin blog. Så der er masser af inspiration at hente hvis man ville kaste sig ud i ugen scrapsister udfordring.

Sommerfuglekortet er lavet ud fra en tutorial hun har lavet til Prima Hybrid for noget tid siden. Sommerfuglene er lavet vha PSE 6. Rub-on, prima-blomster og "sten" fra Kaiser.
Fuglehuskortet er lavet "frihånds". Papir fra American crafts og Crate paper, prima blomster og thickers.

Begge kort er til at åbne.



9 kommentarer:

Karina sagde ...

To super flotte bidrag til udfordringen

Anne Bente sagde ...

åhhh så super skønne kort du der har lavet waww

Netti sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort. Specielt det sidste er jeg helt vild med..d.et må prøves engang.

Stine sagde ...

vildt skønne kort du har laven men er specielt helt vild med det lille hus det er bare så sødt og må nok liftes

Jeannette Lauridsen sagde ...

Jeg er bare helt vild med dit sommerfuglkort. Hvor får du ideérne fra?

Karina sagde ...

Hej igen ; )

Jeg har købt Blossom alfabetet til squeezen....! Og det er endda ikke så dyrt, tror at jeg har set det til 600 herhjemme.

Britta sagde ...

Først vil jeg sige tusind tak, for din kommentar på min blog! Det varmer altid med lidt ros!
Og så vil jeg bare sige; wow! er helt vild med dine kort.De skal helt klart liftes, når jeg får tid.

Heidi sagde ...

waw nogle skønne kort - især sommerfuglen ;o)

Pia sagde ...

Det er bare super flotte og kreative løsninger på udfordringen