torsdag, august 28, 2008

Tadadadadaaaaaa.....

Nu er jeg endelig tilbage med et indlæg på bloggen. Som en lille velkomst hilsen tilbage fra ferie har jeg fået lov til at arbejde næsten 80 timer de første 8 dage... Puha det er hårdt oven på ferien. Nu er der kun et vagt tilbage på medicinsk afdeling og så skifter jeg til Ortopædkirurgisk. Spændende...


Ja her tænkte jeg der skulle være en lille trommehvirvel....

For nu kommer virkelig en verdenspræmiere....

Det har været længe undervejs men nu er det er endelig....




...



...


Ja den er god nok...



Mit allerførste papir-LO!!!


Det er min lillesøster, tvillingesøster og mig. Til FDF har vi en rejsegrammofon i plastik som vi har med på lejre osv Vi køber så gamle grammofonplader på loppemarkeder og lignende. Da vi hørte YMCA på sommerlejren i år og der tilfældigvis lige lå en rulle sort gaffatape ved siden af tænkte vi at vi ville have overskæg lige som Village People...
Det er lavet til Karens layout udfordring hos Scrapsisters. Man skulle bruge en skitse og syninger....
Her er lidt detaljer....


Og selvfølgelig er der også en kort!

Hav en god dag - jeg skal som sagt på allersidste medicinske nattevagt i denne omgang...

10 kommentarer:

Ann Cicilie sagde ...

Elsker layouten, og kortet er supersøtt:)

Connie sagde ...

Lækkert LO. Det var da også på tide du springer ud som scrapper.;o)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke da en sjov idé at få. Det må ha gjort herre nas at få sådan gaffatape af igen.
Sødt kort fra magnolia. Jeg elsker de stempler.

Karina sagde ...

Velkommen tilbage. Det er et rigtig flot/sjovt LO du har lavet.

Anne Bente sagde ...

super flot lo, og skønne billeder da :)

maria sagde ...

tillykke med dit første papir LO, det er super flot.
som altid et super lækkert kort

Netti sagde ...

Dejligt igen at høre fra dig :o)

Tillykke med dit første papirslayout - det er virkelig flot. Så flere af dem tak :o)

Supersødt kort - jeg er vild med som hun sidder på båndene..det er en lækker lille detalje.

alfie sagde ...

velkommen ind i papir layouternes verden :-) super gode syninger

Eva Dohn sagde ...

Hvor er det bare godt gået :o)

Marolle sagde ...

det er da bare for lækkert det layout!