torsdag, september 04, 2008

BLOGCANDY og nyt kort...

Nu tænkte jeg det var tid til en blogcandy her på bloggen...
Så nu har du chancen for at vinde denne stak med stempelaftryk. Det er Hängler, magnolia, Whipper Snapper og lidt mere...
Du skal bare skrive en kommentar til dette indlæg inden torsdag den 11/9 kl 23.59.
(Vi dropper det med at linke til indlægget, man må gerne men intet krav)



Jeg så at Pia havde lavet et rigtig fint kort udfra en kortudfordring på sukkersött. Det er et mappekort. Det måtte jeg bare også prøve. Her er resultatet.

Og indeni...

33 kommentarer:

Pia sagde ...

det er et rigtig flot mappekort, dejlige farver

Karina sagde ...

Super flot mappekort, du har lavet.
Jeg vil rigtig gerne eje stempelaftrykkene, så jeg går straks ind og linker hertil; )
Rigtig god weekend.

kjersti sagde ...

Jeg ble kjempe inspirert til å lage ett slikt mappekort nå :D Perfekt til en konfirmant som skal få en pengegave :)

Er dessverre ingen aktiv blogger nå, men skulle gjerne hatt noen avtrykk ;)

JULIE K sagde ...

Heia Sarah. Håper du har det bra : )

Heidi sagde ...

hvem kunne ikke ønske sig sådan en stak aftryk :o)))

Super flot kort tror det er et der skal prøves ;o)

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et flot kort, som altid fra dig :o) Blogcandy er også altid godt :o) KH 10na

alfie sagde ...

super lækker blog candy:) Og et dejligt kort - det må prøves en dag.

rnielsen79 sagde ...

Mums en lækker stak stempler. Det kan jeg vist ikke lade min næse gå forbi LOL. Og det er da en rigtig sød ide med det mappekort.

Helle sagde ...

Hvor er det kort da bare for fed... det bliver helt klart liftet. og de der stempeltryk... dem sender du da bare til mig.

Knus Helle
(tobiaskristian)

christina sagde ...

fedt taske kort.
wow sådan en stak ville da lige være guf for sådan en nybegynder som mig, som oveni købet ligger syg på 2 uge og ikke har andet at lave end lege med stempler og glo film ;-(

knus fra christina

Henry sagde ...

Syntes det er en dejlig inspirende blog du har dig her - fede ting du har haft gang i ...

Charlotte sagde ...

Det er en rigtig flot blog du har.. Og super kort i grunden..

Anne Bente sagde ...

åhhh supert mappekort du der har lavet,og wawwww for en blog candy:)

FrkScrap sagde ...

Nøjh altså det ser lækkert ud, sådan en stak kunne jeg nu godt bruge. :)

Det er nogle super flotte kort du har lavet, de skal helt klart "liftes". :)

Lone sagde ...

Sikke da et super flot kort du har lavet, sikker på at det blir liftet en dag ;-) Blog candy...mums sådan en stak stempel aftryk ville jeg da gerne eje ;-)

Susanne Zhall sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort du har lavet... Er især vild med mappekortet :) - Sådan et har jeg ikke set før.
Sikke en lækker bunke med stempelaftryk... Krydser alt hva der kan krydses for at jeg bliver den heldige. Er nybegynder, så der er da en del at øve sig på.

Venlig hilsen Susanne

Lina sagde ...

Hejsa
Super flot kort du har fået lavet - det må have taget lang tid.
Jeg er selv lige begyndt at lege med stempler og syntes det er en skøn hobby. Jeg har lige fået mit tredje stempel, så det kunne være dejligt at vinde sådan en fin stak motiver.
Mange hilsner fra Lina

Rumlebumle sagde ...

Hov, jeg var da lige ved at glemme at jeg skulle skrive til dig her.. Man skal jo nødig gå glip af sådan en bunke.. Hvis man altså er heldig.. :D

Linda sagde ...

Lækkert med en blog candy, jeg er med:-)
Hyggeligt at møde dig til SAM:-)
ha det godt

Else Slipsager Petersen sagde ...

super flotte kort du laver. Og en lækker blog candy også.

Eva Dohn sagde ...

Rigtig flotte kort. Og er da ekstra vild med mappekortet :o)

Stinne sagde ...

Skønt at se dig igen i weekenden... denne blog candy er jeg gerne med på - lige hvad jeg orker at ligge og male!!

Du lave stadig de skønneste kort. KNUS fra mig

abc sagde ...

Lækker lækker lækker

Sådan en stak stempelaftryk kunne jeg lige bruge som et afbræk i min opgave skrivning. Trænger vist snart til at stresse lidt af....

Og så må jeg da også hellere se om jeg kan lave sådan et mappekort, for dit er bare helt vildt flot...wauuuuuuw.....

Basuna sagde ...

Nøj..øj..øj sikke mange fine stempelaftryk.... dem ville jeg gerne være den lykkelige ejer af :)

De kort du har lavet med stempelaftryk er vild søde....og du er virkelig god til at farvelægge dem.

Venlige hilsner fra Basuna

Anonym sagde ...

Jamen, så vil jeg da også gerne snuppe et lod til din blogcandy.. jeg har nemlig ingen blog at linke til, derfor skriver jeg først nu.
Kommer ofte på din blog, da jeg er vild med dine super-skønne kort.

Hilsen Tina (FTZ)

Bedste sagde ...

Aj Aj et flot kort. Findes der mon et how to do til det? Jeg er helt ny i dette univers så det ville jo være luksus med så mange stempeltryk. Jeg har ikke oprettet en blog endnu (skal lige finde ud af det først). Så det var jo mit held at der ikke skulle linkes.
Mange hilsner Bedste

Mie sagde ...

Sikke en masse skønne stempelaftryk :-)

Og nogle super flotte kort! Jeg er meget imponeret over de vildt forskellige udtryk du kan få på dine kort - synes alt for ofte at mine ligner noget jeg har lavet før.

Venlig hilsen
Mie

Hanne sagde ...

Hvor er det et flot kort du har lavet. Sikke nogle flotte stempelaftryk, hvem vil gerne vinde dem.........mig

jane sagde ...

Sikke da nogle dejlige aftryk .. dem ville jeg da være beæret over at vinde..

Sofie Thomsen sagde ...

Rigtig flot kort Sarah...

... og nu vil jeg være "rosinen i pølseenden" til at vinde blogcandy på din blog :O)

Hyggeligt gensyn med dig på SAM -forresten ;O)

/Sofie

Reiko sagde ...

Ja her på sidste-dagen må jeg lige ligge en kommentar til denne lækre blogcandy.
Tak for en dejlig blog med masser af inspiration.

wildau sagde ...

Ej hvor er det altså smart med det mappe kort, kunne sagtens forestille mig at det er noget jeg skal prøve af.

Elsker dine stempelaftryk og de mange kort du har lavet, synes simpelthed det er en fryd for øjet at kigge herind.

Gitte Hagemann sagde ...

Ja, Pia er en kæmpe inspiration, og det er en rigtig lækkert kort du har fået lavet! Sikke en imponerende Blog-Candy, heldig den der vinder!