tirsdag, september 30, 2008

Halløjsa...

I weekenden kom min søster med en kommentar om at hende der har den her blog er blevet lidt sløv i det - og ikke poster indlæg så flittig mere...
Det kan der være noget om, men jeg har altid sagt at det kun skal være når jeg har lyst og ikke nogen pligt!
Men jeg skal da prøve at stramme mig lidt an....

I søndags var jeg en tur i sverige med min søster og Jacob. Jeg fik lov til at komme på scrap og stempelmessen derovre og Jacob ventede tålmodigt i 1,5 time på mig! (jeg skyndte mig ellers rigtig meget:O)) Det er bare skønt med en masse butikker fyldt med skønne sager...

Her er hvad jeg fik købt!
Thickers (Me love..), rhinstones fra Kaiser (hvorfor er der ingen danske butikker der har dem?), Brazill karton(+ de nye med prikker), Nyt papir fra BG, rub-ons, stickers alfabet, punchinella med hjerter, 2 stempler og lidt forskellige småting!

I går var jeg en tur i IKEA og nu har jeg fået mine egne Marolle stænger...
Havde en i forvejen men nu har jeg to til.

Hav en god dag allesammen....

9 kommentarer:

Karina sagde ...

uhh en masse lækre ting du kar købt. Kunne du virkelig være på Scrap og STEPEL messe og så kun købe to stempler ; ) : )

Hvor er Jacob tålmodig.

Anne Bente sagde ...

ummm en masse guf du der har købt, og jeg fatter heller ikke at de danske butikker ikke skal ha de perler der ind, de er jo så nemme at bruge

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke en masse dejlige ting du har fået købt. Der må da være for en formue. Jeg har også sparet en del penge op til når jeg skal til convention på lørdag.
Det var en smart idé med de bøjler til at hænge dine scrapsager på.

Heidi sagde ...

mums nogle lækker sager du fik købt, ja 1 1/2 timer er da hurtigt ha ha - må nok lifte ide fra IKEA super super smart ;O)

madamtridse sagde ...

Sikke nogle skønne ting, selvom det kun blev til 1½t, det er ikke nok på en messe :o).
Men det var sødt af ham at han ville vente.Min mand ville gøre det samme,for så vidste han, at han fik fred for mig resten af vejen hjem :o)
Det se godt ud med dine marollestænger. Det er en genial løsning til Thickers + det løse der kan hænge.
forsag god aften

Eva Dohn sagde ...

Lækre sager. Og det er altså en god ide med de stænger fra Ikea.

PS tak for tipset om den nye release fra HHRS - heldigt man lige har fået løn :o)

Netti sagde ...

Hmm jeg synes nu at jeg har set dem eet eller andet sted? De virkede bekendte.
Dejligt at din søster kan hanke op i dig så du får noget på bloggen :o)
Sikke lækre ting du har købt mums.

JULIE K sagde ...

Ja det er riktig, det skal ikke være en plikt. Men man får allikevell litt dårlig samvitighet når man ikke oppdaterer.
Så mange fine ting du har kjøpt. Virker som du holder orden i sakene : )

Rikke Eskildsen sagde ...

Sikke en masse skøøøøne sager du har købt. Der er rigtig smart med "Marolle-stængerne" (godt navn til dem) :0)