mandag, september 08, 2008

Kortudfordring...

Dette er mit bidrag til ugens kortudfordring hos Scrapsisters. Det var efterårstema i denne uge. Papiret er fra Melissa Frances og stemplet ernyt i min samling - et gammelt hängler og stängler.
Jeg skal på min første aften-nattevagt på ortopæd kirurgisk afd i dag. Så her til formiddag har jeg haft tid til at lave 2 kort.
Begge med hänglerstempler. Det første er med Kaiser og Crate papir, punchede blomster og blade og QK begstaver. Nummer to er super enkelt med MME papir og melissa Frances Rub-on.


Hav en god aften allesammen.

Og husk at i stadig kan vinde blogcandy her på bloggen!

7 kommentarer:

Annette sagde ...

Skønne kort du igen har lavet.
OG hold da helt op for en fantastisk header du har fået. Den er fantastisk.

Der er en lille award til dig på min blog.

Karina sagde ...

Lækre kort du har lavet igen ; )

Anne Bente sagde ...

super flotte kort du igen har lavet, jeg er bare sååå vild med de stempler :)

Heidi sagde ...

Så søde kort og lækker stempler - er vild med hængler ;o)

Gine sagde ...

Super herlige kort !!!

Elzie sagde ...

Vilka underbara kort du gör. Man blir så avundsjuk på ditt arbete.
Hoppas det gick bra med nattvakteriet.
Kram Elzie

Charlotte Ravn sagde ...

Super flotte kort med skønne detaljer!