torsdag, september 11, 2008

Layout nr 2

Jeg har fået lavet mit LO nummer 2, der er udfra Karens layout udfordring hos Scrapsisters. Man skulle lave et LO med 3 ord i titlen - skrevet med mindst 3 forskellige slags bogstaver. Derudover skulle man lade sig inspirerer af et billede.
Billedet er fra R.E.M.'s koncert i parken i lørdags. Det var en helt fantastisk koncert. ja der er ikke så meget at sige - det var bare fantastisk....

De sort/hvide farver er inspiration fra udfordringsbilledet. Jeg synes der skulle være lidt farve og det blev grønt (som faktisk er bagsiden af de sort/hvid prikkede).
Jeg havde den grønne elefant i chipboard, så det blev til et citat fra sangen The Great Beyond.

Jeg arbejder stadig på "i'et", synes ikke rigtig det er som det skal være (har prøvet ca 5 forskellige!)

en lille detalje!

Jeg kan ikke ligge videon til The Great Beyond her på bloggen - men tryk her! Hvis du vil høre den!

11 kommentarer:

maria sagde ...

wow hvor er det flot sarah,fortsæt med at lave LO

Kit Larsen sagde ...

Fedt LO. Du er jo et helt naturtalent...

Anne Bente sagde ...

KANON fedt lo, flotte farver og detaljer

Gitte Ottosen sagde ...

Rigtig mange søde detaljer på det LO, og god brug af farver :-)

Karina sagde ...

Ja, farvevalg har du jo altid været god til og opsætning er du så også super god til. Kan rigtig godt lide det her LO.

Basuna sagde ...

Super flot LO.... jeg kan rigtig godt lide farverne du har sat samme og syntes er ret sjovt at du har skrevet et citat fra sangen :)
Godt fundet på !

Charlotte Ravn sagde ...

Wauh du er da super scrapper allerede, hold fast hvor er det flot! Fortsæt endelig med at scrappe! :)

Heidi sagde ...

et super fedt LO - så flot billede og farver ja alt er bare fedt på det :o))

MH72 sagde ...

Sejt layout i vildt flotte farver. Jeg er også vild med billedet - det er også både sejt og råt!!!

Raziel sagde ...

Virkelig lækkert LO! Det ser rigtig fedt ud med sort, hvid og grøn sammen!

Pialine sagde ...

Flot LO - rigtig stemningsfyldt - jeg kan godt lide at du har brugt den grønne farve i et ellers sort/hvidt LO.
Knuzzer
Pialine